//
کدخبر: ۲۷۳۰۵۱ //

‍ بازدید میدانی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از پروژه های گازرسانی روستاهای جوانرود

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه به اتفاق فرماندار شهرستان جوانرود از پروژه های گاز رسانی به روستاهای این شهرستان بازدید کرد.

‍ بازدید میدانی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از پروژه های گازرسانی روستاهای جوانرود

سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با همراهی یوسفی فرماندار شهرستان جوانرود و بخشداران و کارشناسان مربوطه از پروژه های گازرسانی به روستاهای شهرستان جوانرود بازدید و از نزدیک مشکلات و موانع موجود را بررسی و دستورات لازم به منظور تسریع در انجام پروژه ها را ابلاغ نمود.

photo_2020-07-30_11-20-40

photo_2020-07-30_11-20-47 

به گزارش فرتاک نیوز؛ دراین بازدید ضمن پیگیری عملیات اجرایی نصب ایستگاهای  CGS و  TBS پروژه های مذکور و دریافت گزارش نماینده کارفرما و پیمانکار مربوطه راهکارهای لازم به منظور تسریع در انجام کار ابلاغ گردید.

همچنین در بازدید از نقاط مختلف پروژه در روستاهای دردست اجرا طی دیدار با روستائیان در خواست ها و مطالبات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

درادامه این بازدید یوسفی فرماندار شهرستان جوانرود ضمن تشکر از زحمات مجموعه شرکت گاز استان قول مساعدت و هرگونه همکاری لازم درراستای رفع معارضین محلی به منظور تسریع در انجام کار را عنوان نمودند.

لازم به ذکر است در حال‌حاضر100درصد خانوارهای شهری و 42 درصد خانوارهای روستایی در شهرستان جوانرود از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند، و از 76 روستای قابل گازرسانی شهرستان مذکور 65 روستا دارای جمعیت بالای 20 خانوار می باشند که هم اکنون 22 روستا گازدار و 25 روستا در دست اجرا و 29 روستا  هم در دست مطالعه است و 5 پیمانکار نیر در سطح روستاهای شهرستان مشغول فعالیت هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان