//
کدخبر: ۲۷۲۰۱۹ //

درگذشت ۱۳ نفر براثر ابتلا به کروناویروس در فارس طی شبانه‌روز گذشته

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به افزایش آمار ثبت مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس طی روزهای اخیر، گفت: هم‌اکنون وضعیت و آمار مبتلایان در فارس به بیش از ۲۸ هزار نفر رسیده است.

درگذشت ۱۳ نفر براثر ابتلا به کروناویروس در فارس طی شبانه‌روز گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی با تبیین آخرین وضعیت کروناویروس در استان، اعلام کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان فارس، ۲۰۲ هزار و ۲۰۶ نفر از مردم استان تحت آزمایش‌های این بیماری قرار گرفتند که تا امروز ۲۸ هزار و ۴۴۳ مورد مثبت قطعی شناسایی‌شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ نفر از هم استانی‌های ما در اثر این بیماری جان خود را از دست‌ داده‌اند، مجموع موارد مرگ‌ومیر مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون را ۳۸۹ نفر اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: خوشبختانه ۲۴ هزار و ۳۳۵ نفر نیز در فارس با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص یافته و یا از ایزوله خانگی خارج‌شده‌اند.

همتی ادامه داد: هم‌اکنون هزار و ۲۱۴ بیمار مشکوک و علامت‌دار در بیمارستان‌های استان و ۱۱۶ بیمار نیز به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: با رعایت اصول بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و پرهیز از تردد در مکان‌های شلوغ، بتوانیم موجب شکست کرونا شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان