//
کدخبر: ۲۷۱۱۸۸ //

بیمارستان‌های خصوصی شیراز به کمک بیماران کرونایی شتافتند

مدیر امور اداری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیماران کرونایی در بیمارستان‌های دولتی حضرت علی اصغر(ع)، شهید چمران، شهید فقیهی و نمازی همچنین بیمارستان‌های خصوصی بعثت، مرکزی، دنا، کوثر و بیمارستان تامین اجتماعی شهید بهشتی شیراز بستری هستند.

بیمارستان‌های خصوصی شیراز به کمک بیماران کرونایی شتافتند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حسین درویشی از افزایش تعداد مراکز نقاهتگاهی و بستری بیماران کرونایی در مرکز نقاهتگاهی شیراز خبر داد و  اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد بیماران کرونایی در تلاش هستیم بیمارستان پشتیبان جهت درمان بیماران کرونایی را در شیراز راه‌اندازی کنیم که برای پذیرش این بیماران در بیمارستان شهید دوران نیز  اقدامات لازم انجام شده است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر برای تجهیز هر مراکز نقاهتگاهی یا بیمارستان پشتیبان کرونایی، مبلغی بالغ بر ۱۵  میلیارد  ریال از سوی دولت هزینه می‌شود، افزود: هم اینک در شیراز ۴ بیمارستان  دولتی و در تمام بیمارستان‌های قطب شهرستان‌های فارس ، بیماران کرونایی مانند دیگر مراکز درمانی کشور با تعرفه دولتی پذیرش و خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

 مدیر امور اداری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: تمام تخت‌های بیمارستانی کرونایی شیراز در حال تکمیل است و شهروندان باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا در معرض بیماری کرونا قرار نگیرند.

درویشی افزود: بر اساس آمار ، با مراقبت‌های تیم‌های بهداشتی و درمانی استان فارس تاکنون حدود ۱۹ هزار ۶۹۲ بیمار از مراکز درمانی ترخیص شده و یا از تیمار خانگی خارج شده‌اند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۶۰ تخت در محل نقاهتگاه ورزشگاه شهید دستغیب به بیمارستان پشتیبان تبدیل و تجهیز شده که بیماران کرونایی در آن بستری هستند.

درویشی افزود: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به کرونا  در فارس و ضرورت ارایه خدمات باکیفیت بیمارستانی، تلاش می‌شود با افزایش تخت‌های عادی و ویژه، از تمام ظرفیت‌‌های بیمارستانی استفاده شود.

مدیر امور اداری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به انعقاد قرارداد دانشگاه با بیمارستان بعثت جهت پذیرش بیماران کرونایی گفت: چنان چه بتوانیم با این بیمارستان تفاهم‌نامه به امضا برسانیم بیماران کرونایی می‌توانند با تعرفه دولتی مانند دیگر بیمارستان‌های دولتی خدمات خود را دریافت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۱۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان