//
کدخبر: ۲۷۱۱۳۶ //

‍ دستگیری کلاهبردار میلیاردی در "سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی در "سرپل ذهاب" خبر داد که به بهانه فروش سیمان با قیمت مناسب بیش از 10 میلیارد ریال از مردم زلزله زده شهرستان کلاهبرداری کرده بود.

‍ دستگیری کلاهبردار میلیاردی در "سرپل ذهاب
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از چند فقره شکایت از فردی ساکن "زرین جوب" سرپل ذهاب که اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: افراد شاکی اعلام کردند که پس از وقوع زلزله این فرد در چند مرحله اقدام به فروش سیمان با قیمت مناسب و کمتر از بازار به آنها جهت ساخت و ساز واحدهای مسکونی کرده و اعتمادشان را جلب نموده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان، فرد کلاهبردار پس از جلب اعتماد طعمه های خود، اقدام به دریافت مبلغی بیش از 10 میلیارد ریال از ساکنان شهر سرپل ذهاب برای تهیه سیمان کرده و سپس متواری می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه استعلام های صورت گرفته نیز خبر از بدهی های سنگین فرد کلاهبردار به دولت می داد، افزود: به همین خاطر این شخص از سوی دستگاه قضائی نیز تحت تعقیب قرار داشت.

وی گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه ماموران پس از اطلاع از حضور این فرد در سطح شهرستان با اقدامات فنی و اطلاعاتی خود مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به اعترافات کلاهبردار دستگیر شده در خصوص جرایم خود، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی برخورد کرده و اجازه نمی دهد حق مردم را پایمال کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان