//
کدخبر: ۲۷۰۷۹۱ //

پیگیر احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی صحنه هستیم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از پیگیری برای احداث تصفیه‌‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی صحنه خبر داد.

پیگیر احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی صحنه هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

بیژن کردستانی اظهار کرد: در حال پیگیری هستیم که تصفیه‌‌خانه فاضلاب با ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب در روز را برای شهرک صنعتی صحنه احداث کنیم که طراحی این تصفیه‌خانه انجام شده و شبکه جمع‌آوری فاضلاب داخل شهرک صنعتی نیز اجرا شده است.

وی اعتبار اولیه برآورد شده برای این پروژه را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد که قرار است از محل منابع ملی تامین شود و عنوان کرد: البته برای احداث خط انتقال تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی صحنه هم نیازمند تامین اعتبار برای تملک اراضی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه،با اشاره به وسعت ۹۰ هکتاری شهرک صنعتی صحنه و ۱۰۰ قرارداد واگذاری اراضی این شهرک، تاکید کرد: هم اکنون ۱۰ واحد در این شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسیده که کارخانه ایران خودرو یکی از مهمترین آنها هست.

کردستانی با بیان اینکه برای احداث تصفیه خانه فاضلاب در یک شهرک صنعتی باید ۵۰ درصد اراضی واگذار و ۳۰ درصد واحد های آن بهره‌برداری  شده باشد، افزود: با توجه به شرایط ویژه این شهرک و وجود کارخانه ایران خودرو که اهمیت ویژه‌ای دارد پیگیری‌های لازم برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی صحنه را از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور انجام خواهیم داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان