//
کدخبر: ۲۷۰۷۴۷ //

پنج هزار جوان کرمانشاهی وام ازدواج گرفتند

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون 4979 جوان کرمانشاهی موفق به اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج شده‌اند.

پنج هزار جوان کرمانشاهی وام ازدواج گرفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین زاده با اشاره به پرداخت وام ازدواج به 4979 جوان کرمانشاهی از ابتدای امسال تاکنون، اظهارکرد: کل رقم پرداخت شده به این افراد بیش از  248 میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: از بین یازده بانک استان که وام ازدواج پرداخت می‌کنند، بنا به تعداد متقاضیانی که داشته‌اند، بانک ملت با 1491 فقره و بانک ملی با 1019 فقره، بیشترین اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را به خود اختصاص داده‌اند.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه رتبه کرمانشاه را در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان در جایگاه بیستم کشور اعلام کرد.

وی به سخت گیری برخی بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج به جوانان هم اشاره کرد و گفت: طبق قانون، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هرکدام از زوجین 500 میلیون ریال با دوره بازپرداخت هفت ساله و اخذ یک ضامن معتبر و سفته است.

حسین زاده افزود: انتظار می‌رود بانک‌ها خواستار معرفی بیش از یک ضامن برای پرداخت تسهیلات  ازدواج نباشند و همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی بانک ها و رفع موانع پیش پای پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان بتوانیم تا پایان تابستان جزو یکی از استان‌های برتر در اعطای وام ازدواج به جوانان قرار بگیریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان