//
کدخبر: ۲۷۰۳۲۵ //
مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه خبر داد؛

توزیع بسته های حمایتی بین کودکان کار و خانواده آنها

مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه از توزیع بسته های حمایتی بین کودکان کار و خانواده آنها از محل اعتبارات این اداره، هم زمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد.


توزیع بسته های حمایتی بین کودکان کار و خانواده آنها
به گزارش فرتاک نیوز،

صفدر مظفری راد مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه از توزیع بسته های حمایتی  بین کودکان کار و خانواده آنها از محل اعتبارات این اداره، هم زمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت : علاوه بر ارائه خدمات تخصصی، از ابتدای سال تاکنون با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش رونق کسب و کار به منظور حمایت از کودکان کار و خانواده آنها که عمدتا از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه می باشند طی چندین مرحله نسبت به توزیع بسته های حمایتی بین این طیف از جامعه هدف اقدام گردید.

مدیر بهزیستی کرمانشاه این بسته های حمایتی را شامل : تخصیص اعتبار بیش از ۵۵۰ میلیون ریال طی 2 مرحله ، توزیع بیش از 100 کیسه برنج ، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک ، دستکش ، مواد شوینده و ضد عفونی کننده طی چند مرحله عنوان کرد و بیان داشت: هم چنین گشت زنی در سطح شهر با مشارکت مراکز کاهش آسیب گذری سیار و تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی به منظور شناسایی و ساماندهی کودکان کار و تاکید بر عدم تردد کودکان در اماکن عمومی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز در این مدت انجام گرفت.

مظفری در خصوص خدمات رسانی به کودکان کار نیز اظهار داشت :چهار مرکز به نامهای رهنما ، افق ،مهر پاکان ، و مرکز دولتی کودکان خیابانی، ۴۰۰ کودک کار را تحت حمایت خود دارند که به آنهاخدمات آموزشی و حمایتی ارائه می نمایند.

وی اظهار داشت : برگزاری کارگاه های آموزشی ، ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری ، پرداخت هزینه های درمانی ، تهیه لوازم ضروری منزل و کمک هزینه زندگی ، توزیع بسته های غذایی  ، توزیع بسته های آموزشی و حرفه آموزی ، پوشاک و همچنین ویزیت رایگان توسط پزشکان خیر از خدمات ارائه شده به کودکان مذکور می باشد.

مظفری در ادامه افزود :با توجه به اینکه دستگاههای اجرایی دیگر نیز در ساماندهی کودکان کار وظایفی بر عهده دارند، لذا در صورت مشارکت و حضورشان میتوان اقدامات مطلوبتری را به جامعه هدف ارائه نمود.

photo_2020-07-13_16-39-21

photo_2020-07-13_16-39-30

photo_2020-07-13_16-39-41

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۳۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان