//
کدخبر: ۲۶۸۹۲۵ //

سربازهای کرمانشاه توانمند می‌شوند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح "هر سرباز، یک مهارت" در پادگانهای استان، گفت: این طرح سربازان را صاحب مهارت کرده و توانمندی‌ آنها را برای حضور در بازار کار پس از پایان دوران خدمت بالا می‌برد.

سربازهای کرمانشاه توانمند می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

یاور محمدی اظهار کرد: در این طرح سربازان پس از دوره آموزشی، در یگان‌های خدمتی خود دوره های مهارت آموزی را گذرانده و  متناسب با علایق و توانایی‌ خود صاحب یک مهارت می‌شوند.

محمدی با بیان اینکه طرح "هر سرباز، یک مهارت" در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت کسب مهارت از سوی سربازان در طول دوران خدمت به منظور فراهم شدن زمینه اشتغال آنها پس از پایان خدمت در برنامه قرار گرفته، افزود: اجرای این طرح سبب خواهد شد تا سربازان پس از پایان دوران خدمت سربازی خود صاحب یک توانمندی برای حضور در بازار کار باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال  سهمیه حدود 190 هزار نفر ساعتی برای اجرای طرح "هر سرباز، یک مهارت"  در پادگان‌های استان کرمانشاه در نظر گرفته شده، گفت: اگر شرایط کرونایی اجازه بدهد خیلی بیشتر از این سهمیه آموزش‌های مهارتی را به سربازان ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون طرح "هر سرباز، یک مهارت" برای سربازان پادگانهای استان به میزان 136 دوره و برای 689 سرباز برگزار شده، گفت: سربازان استان از ابتدای امسال به میزان بیش از 99 هزار نفر ساعت در دوره های مهارتی حضور پیدا کرده‌اند.

محمدی در ادامه با اشاره به اجرای طرح "هر سرباز، یک مهارت" به میزان بیش از 345 هزار نفر ساعت در سال گذشته، گفت:  سال گذشته با همکاری ارتش، سپاه و نیروی انتظامی طرح "هر سرباز، یک مهارت" به میزان 180 دوره و برای 2793 نفر برگزار شد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان