//
کدخبر: ۲۶۸۸۰۴ //

محسن دارابی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی سازمان صمت استان کرمانشاه شد

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی معرفی شد.

محسن دارابی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی سازمان صمت استان کرمانشاه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

با حضور سرهنگ شریفی؛ رییس سازمان بسیج کارمندی استان، سروان لطیفی؛  فرمانده حوزه۲کارمندی امام هادی(ع)؛ هاشم پیراینده؛ معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صمت، مراسم تودیع و معارفه مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان، به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی سازمان صمت صورت گرفت.

در این مراسم که اعضای پایگاه مقاومت بسیج کارمندی این سازمان  نیز حضور داشتند،  مهندس دارابی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج سازمان معرفی و از زحمات آقای عباس سجادی راد؛ فرمانده سابق بسیج نیز تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ شریفی ضمن خوش آمد گویی با بیان نقش و کارکرد بسیج در دوران قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهنمود های معمار کبیر انقلاب نشات گرفته از تفکر بسیجی بود و حفظ و تداوم آن هم مرهون همین نگاه و رویکرد است.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم بسیج در طول دوران های مختلف انقلاب؛ حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد های آن در عرصه های مختلف است و با توجه به شرایط کنونی کشور، وظایف این نیروی محرک مردمی در دستگاه های اقتصادی کشور و از جمله شرکت های نفتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فرمانده بسیج ادارات استان کرمانشاه در ادامه به توطئه های بی شمار دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با همه ابزارهای خود(چه به لحاظ سخت افزاری و جنگ رو در رو در اوایل انقلاب و ترور ها و حمایت از گروههای تروریستی و چه به لحاظ نرم افزاری بعد از آن تا کنون) علیه این انقلاب وارد عمل شد و بسیج و تفکر بسیجی به عنوان سدی عظیم در مقابل آن ایستاد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج به عنوان کلید طلایی حل مشکلات توانست به مقابله  با آن ها بپردازد.

وی با یان این که بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است و ما باید از این امانت که یادگار امام راحل و ثمره خون پاک شهیدان است به خوبی پاسداری کنیم، گفت: بسیج باید نقش تسهیل کننده، مشاور و حامی را در سازمانها ایفا کند و نقش الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه در جامعه باشد.

در ادامه این مراسم مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان نیز گفت: این مراسم تودیع و معارفه نیست و همانند رسالت اولیه بسیج در زمان شکل گیری آن تمایزی نیز بین فرمانده و بسیجیان وجود ندارد و همه در یک سنگر باید در راستای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند.

وی با بیان این که بسیج در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش های انقلابی و اسلامی نقش موثری دارد و از مهم ترین انتظاراتی که از بسیج می رود، پای بندی به الزامات اخلاقی، اجتماعی، علمی و همچنین تقویت صبر، گذشت و افزایش تعامل در محیط کاری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان