//
کدخبر: ۲۶۸۷۶۷ //

شرکت پخش منطقه کرمانشاه نحوه اجرای طرح‌ توزیع الکترونیکی گازمایع را به ده منطقه دیگر آموزش داد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه چرخه کامل طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع را در کشور اجرا و از این رو، دوره آموزشی نحوه اجرای این طرح را برای ده منطقه دیگر شرکت ملی پخش با هماهنگی ستاد برگزار کرد.

شرکت پخش منطقه کرمانشاه نحوه اجرای طرح‌ توزیع الکترونیکی گازمایع را به ده منطقه دیگر آموزش داد
به گزارش فرتاک نیوز،

فریدون یاسمی با بیان مطلب فوق افزود: این دوره آموزشی دو روزه، برای مناطق آذربایجان‌غربی، اردبیل، بوشهر، تربت حیدریه، خراسان جنوبی، زنجان، قزوین، قم، همدان و لرستان برگزار و آموزش‌های لازم از سوی مدیر و کارشناسان منطقه و نمایندگان بانک عامل ارائه شد.

وی بیان کرد: پس از برگزاری دوره، کارشناسان مناطق یاد شده در روستاهایی که از گازمایع استفاده می کردند، حضور یافتند تا از نزدیک با روند کار آشنا شوند.

یاسمی اظهار کرد: قبل از راستی‌آزمایی خانوارهای مصرف کننده نفت سفید و گاز مایع، ۷۵ هزار خانوار و پس ازراستی‌آزمایی به ۵۶ هزار خانوار کاهش یافت که از این میزان تا کنون ۳۴ هزار خانوار در سایت سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) ثبت نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از آماده‌سازی زیر ساخت‌های بانکی تا خرید شرکت موزع از ناحیه مربوطه و صدور بارنامه بر اساس محل تخلیه در منطقه کرمانشاه به طور کامل اجرایی شده است، افزود: در بررسی و گفت‌وگوی کارشناسان مناطق از خانوارهای مصرف کننده گازمایع، این افراد از طرح مذکور ابراز رضایت کامل داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان