//
کدخبر: ۲۶۸۷۳۸ //

حضور معاون سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور در منزل خانواده های جانباختگان حادثه آتش سوزی منطقه بوزین و مرخیل پاوه

کیومرث کلانتری معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با خانواده های جانباختگان حادثه آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل دیدار و ابراز همدردی کرد.

حضور معاون سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور در منزل خانواده های جانباختگان حادثه آتش سوزی منطقه بوزین و مرخیل پاوه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه دکتر کیومرث کلانتری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌ زیست به همراه مدیر کل، فرمانده یگان حفاظت و رئیس اداره حفاطت محیط زیست شهرستان پاوه با حضور در پاوه، از خانواده های جانباختگان آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل دیدار و دلجویی کرد.

 کیومرث کلانتری ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان حادثه آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل، برای آن مرحومان، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

در این دیدار معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی که حامل پیام تسلیت و ابراز همدردی عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای خانواده های جان باختگان حادثه آتش سوزی منطقه بوزین و مرخیل بود، لوح سپاس جداگانه با امضاء وی، به خانواده های آنان تقدیم کرد.

متأسفانه روز یکشنبه سه تن از حافظان فداکار محیط زیست در حادثه اطفای حریق منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل به دلیل گستردگی آتش و ارتفاع بالا شعله ها در قسمت جنوبی آتش سوزی گرفتار شعله های آتش و جان خود را از دست دادند.

در این حادثه «مختارخندانی» از مؤسسین انجمن ژیوای شهرستان پاوه، «یاسین کریمی» عضو کمیته عملیاتی این انجمن و نیز «بلال امینی» از نیروهای مردمی جان خود را از دست دادند.

لازم به ذکر است که آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل پس از 8 شبانه روز تلاش بی وقفه پرسنل محیط زیست استان و نیروهای امدادی و جوامع محلی مهار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۷۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان