//
کدخبر: ۲۶۸۰۸۰ //

معاونت اجتماعی پلیس نقش چشمگیری در کاهش آسیب ها دارد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: معاونت اجتماعی پلیس نقش چشمگیری در کاهش آسیب ها و بسیاری معضلات جامعه دارد و باید نقش آن در تصمیم گیری ها پررنگ تر شود.

معاونت اجتماعی پلیس نقش چشمگیری در کاهش آسیب ها دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 "فریبرز نجفی مهر" در حاشیه بازدید از معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه اظهار داشت: تاسیس این معاونت اقدامی به جا و بسیار مناسب از سوی مسئولان ناجا بود و در طول سال های اخیر نیز نقش آن در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی به خوبی نشان داده شده است.

وی با بیان اینکه امروز همه دنیا بر این موضوع اتفاق نظر دارند که پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: معاونت اجتماعی پلیس در سال های اخیر توانسته اقدامات فرهنگ سازانه مناسبی را برای پیشگیری از وقوع بسیاری جرائم انجام دهد.

نجفی مهر تصریح کرد: حضور کارشناسان معاونت اجتماعی در دانشگاه ها و مدارس به منظور آگاه سازی جوانان و نوجوانان از خطراتی که در کمین آنهاست و ارائه راهکار و پیشنهاد برای جلوگیری از وقوع جرائم از جمله اقداماتی است که توسط معاونت اجتماعی صورت گرفته است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه یادآوری کرد: بخش مهم دیگر کار معاونت اجتماعی پلیس اطلاع رسانی اخبار و اقدامات انجام شده، مبارزه با مجرمان و همچنین روشنگری و تنویر افکار عمومی است که توسط مرکز اطلاع رسانی انجام می شود.

وی گفت: دشمنان کشور با حربه های مختلف تلاش می کنند که با بزرگ نمایی و حتی دروغ پردازی به شایعات و حاشیه ها دامن بزنند تا وجهه پلیس را تخریب کنند اما معاونت اجتماعی مانند سدی استوار در مقابل آنها ایستاده و نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند.

نجفی مهر همچنین راه اندازی مرکز مشاوره در دل معاونت اجتماعی و کلانتری ها را اقدام مناسب دیگری برشمرد و گفت: حضور کارشناسان خبره در مراکز مشاوره تحت نظر معاونت اجتماعی بخش اعظمی از مشکلات شهروندان را رفع و پرونده های ورودی به محاکم قضائی را کاهش داده است.

این مقام مسئول در ادامه با قدردانی از تلاش ها و زحمات سرهنگ آمویی معاون و دیگر کارکنان معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه، اقدامات و تلاش های آنان را قابل تقدیر دانست و گفت: دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری حتما از تجربیات و مشاوره های این مجموعه استفاده خواهد کرد.

وی در پایان گفت: تعامل معاونت اجتماعی پلیس و دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه می تواند گام بلندی در راستای پیشگیری از وقوع بسیاری جرائم و کاهش معضلات موجود باشد.

در این دیدار همچنین سرهنگ "محمدرضا آمویی" گزارشی از اقدامات انجام شده معاونت اجتماعی را طی سال جاری و برنامه های در دست اقدام را تشریح کرد.

نجفی مهر همچنین از ادارت معاونت اجتماعی شامل برآورد اجتماعی، آموزش و مشارکت عمومی، اطلاع رسانی و افکار عمومی، مستندات و امور هنری و مشاوره و مددکاری بازدید و در جریان روند برنامه ها و اقدامات آنها قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان