//
کدخبر: ۲۶۷۵۸۴ //
دستور ویژه استاندار کرمانشاه:

خانه های خالی برای اخذ مالیات شناسایی می شوند/ سامانه پیامک ۳۰۰۰۸۳۰۴۴۰ و شماره های تماس ۱۲۴ و ۱۵۲۶ برای ارتباط و نظارت مردم معرفی شد

استاندار کرمانشاه گفت: طرح شناسایی واحدهای خالی برای تشکیل پرونده در اداره مالیاتی آغاز شده و از ظرفیت ستاد ساماندهی اجاره مسکن برای کنترل قیمت ها و کمک به مردم استفاده خواهیم کرد.


خانه های خالی برای اخذ مالیات شناسایی می شوند/ سامانه پیامک ۳۰۰۰۸۳۰۴۴۰ و شماره های تماس ۱۲۴ و ۱۵۲۶ برای ارتباط و نظارت مردم معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند از آغاز طرح شناسایی واحدهای خالی جهت اخذ مالیات خبر داد و گفت: مشاوران املاک، مالکین، مردم و مسوولین برای کنترل قیمت اجاره بهاء مسکن پای کار آمده اند.

 

 بازوند با اشاره به فعالیت ستاد ساماندهی اجاره مسکن کرمانشاه بیان داشت: طرح شناسایی خانه های خالی برای اخذ مالیات آغاز شده و برای تمام خانه خالی در اداره مالیاتی پرونده تشکیل می شود.

 

 وی افزود: بنگاه های معاملاتی و مشاوران املاکی که مصوبه را رعایت کنند از تخفیف ویژه عوارض کسب و مالیات بر درآمد، ارزش افزوده و بخشش جرایم برخوردار می شوند.

 

 استاندار کرمانشاه گفت: ستاد ساماندهی اجاره مسکن برای حل مشکلات مردم تشکیل شده و با جدیت در کنار مردم خواهیم بود.

 

 مقام ارشد استان به نقش آفرینی و کمک اصناف به ملت و دولت در همه عرصه ها اشاره کرد و بیان داشت: مشاوران املاک و مالکان مومن و متعهد با همدلی و همراهی با مردم اجازه نخواهند داد، عده ای از این شرایط سوء استفاده کنند و بی رحمانه قیمت اجاره را بالا ببرند.

 

 استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در اتحادیه املاک مصوب شده است که اگر موجر (مالک) و مستاجر برای تمدید قرارداد با همان 20 درصد افزایش توافق نماید از 50 درصد تخفیف کمیسیون برخوردار خواهند شد.

 

 بازوند از تشکیل تیم تخصصی متشکل از شهرداری، راه و شهرسازی و اتحادیه املاک  برای شناسایی خانه های خالی خبر داد و خاطرنشان ساخت: شماره پیامکی از طرف اداره مالیاتی برای تعیین تعرفه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و مردم عزیز می توانند از طریق این شماره  نسبت به معرفی خانه های خالی و مالکین یا دفاتر مشاور املاکی که مصوبه سقف 20 درصد افزایش را رعایت نکرده اند، اقدام کنند.

 

این مقام مسوول تصریح کرد: طرح شناسایی خانه های خالی جهت اخذ مالیات از امروز آغاز و مشمول مالیات می شوند.

 

وی در ادامه گفت: مشاوران املاک، مردم و مسوولین برای کنترل قیمت اجاره بهاء مسکن پای کار آمده اند و بر اساس مصوبه ابلاغی ستاد ساماندهی اجاره مسکن هیچ دفتر املاکی حق انعقاد قرارداد اجاره بیش از ۲۰ درصد افزایش را ندارد.

 

استاندار کرمانشاه به فعالیت اکیپ های گشت بازرسی اتحادیه املاک و نهادهای ذی ربط و نماینده دادستان بر روند اجرای طرح اشاره کرد و گفت: باید برای حل مشکلات مردم در کنار آنها هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان