//
کدخبر: ۲۶۷۲۵۰ //

"حوض نقاشی" در حوزه هنری استان کرمانشاه تحلیل شد

فیلم "حوض نقاشی" به کارگردانی مازیار میری، تولید سال 1391 حوزه هنری، در یکی از سلسله نشست های "5 فیلم 5 نگاه" توسط علاقمندان و منتقدین عرصه فیلم وسینما، عصر سوم تیرماه 99 در سالن همایش های حوزه هنری کرمانشاه مورد نقد و تحلیل قرار گرفت.

"حوض نقاشی" در حوزه هنری استان کرمانشاه تحلیل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فخرالدین دوست محمد مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری این نشست، که با حضور کامران رضایی نویسنده، کارگردان و مسول انجمن سینمای جوان، بنیامین ایثاری نویسنده، کارگردان  و محمد مهدی تابنده، منتقد فیلم  و همچنین علاقمندان به مباحث فیلم و سینما برگزار شد، بررسی یک فیلم روانشناسانه و همچنین رشد و ارتقاء توانایی علاقمندان به نقد و تحلیل فیلم از جنبه های مختلف است که می تواند بعنوان یک مهارت، توسط علاقمندان به صورت جدی  و حرفه ای دنبال شود.

فیلم حوض نقاشی ساخته مازیار میری در سال 1391 ساخته شده و از نظر تماشگران نمره 7.6 از 10 نمره را به خود اختصاص داده است.

همچنین جوایزی از قبیل جایزه بهترین طراحی لباس و صحنه و همچنین تصویربرداری را از 31 جشنواره بین المللی فیلم فجر دریافت کرده.

دوست محمد اظهار داشت: متاسفانه درسینمای ایران کمتر شاهد تولید و ساخت فیلم هایی هستیم  که محتوای روان شناسانه  داشته باشند ، هستیم  . در این نشست به توصیف و نقاط ضعف و قوت این فیلم توسط اعضاء پرداخته شد. این برنامه توسط واحد هنرهای تصویری حوزه هنری هر هفته برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان