//
کدخبر: ۲۶۷۰۷۸ //

بازدید کارشناسان سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور از مناطق خسارت دیده ناشی از حریق در استان کرمانشاه

مهندس موثقی ریاست محترم اداره جنگلکاری وجنگلداری به همراه مهندس رسولی کارشناس عالی محترم سازمان جنگلها به نمایندگی از سازمان جنگلها با سفر به استان کرمانشاه از مناطق جنگلی این استان بازدید کردند.

بازدید کارشناسان سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور از مناطق خسارت دیده ناشی از حریق در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

طی بازدید صورت گرفته نمایندگان سازمان جنگلها از اقدامات یگان حفاظت و اداره جنگل استان بازدید و ازاقدامات صورت گرفته برای مدیریت حریق ها بازدید میدانی انجام دادند همچنین ازمناطق درگیرحریق درشهرستان دالاهو به نمایندگی از سایر شهرستانها بازدید کردند .

photo_2020-06-24_17-06-38

photo_2020-06-24_17-06-59

درجلسه جمع بندی با حضور مهندس کولانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه، ضمن موثر ارزیابی نمودن اقدامات پیشگیرانه و تعاملات درون وبرون سازمانی این اداره کل در مدیریت حریق های سالجاری، با مقایسه سطح آسیب دیده جنگلهای این استان با دیگر استانهای زاگرس نشین، سطح آسیب دیده استان را بسیار کم‌ ارزیابی نموده و این امر را حاصل مدیریت صحیح اطفا حریق در استان دانستند.

photo_2020-06-24_17-06-44

photo_2020-06-24_17-06-52

همچنین در ادامه آموزشهای لازم جهت آماربرداری از سطوح سوخته جنگلها برای اعلام سطح خسارت دیده به منظور اجرای برنامه های احیا و بازسازی از ناحیه ایشان به کارشناسان محترم جنگل اداره کل وشهرستان داده شد.

در پایان نیز مهندس کولانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن تشکر از سفر کارشناسان سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری استان خاطر نشان کرد: سفر کارشناسان به استان ها و بازدید از فعالیت های اجرایی  منابع طبیعی را بسیار ضروری خواند و اظهار کرد همکاری های نزدیک با بدنه کاری استان ها آموزه هایی برای کارشناسان استان ها خواهد داشت که ثمره آن  همانند برگزاری کلاس های آموزشی خواهد بود و تاثیر چشمگیری در بهبود بازده کاری معاونت های مختلف در استان ها خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان