//
کدخبر: ۲۶۷۰۶۴ //

۱۲ هزار متر اراضی ملی از دست زمین خواران در سرپل ذهاب آزاد شد

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: یکی از اقدامات خوب پلیس شهرستان در ماه گذشته آزادسازی 12 هزار متر اراضی ملی از دست زمین خواران بود.

12 هزار متر اراضی ملی از دست زمین خواران در سرپل ذهاب آزاد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: کشف 425 هزار دینار ارز و 30 میلیون و 500 هزار ریال اسکناس جعلی از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس سرپل ذهاب در خردادماه بود.

وی ادامه داد: در خرداد همچنین 25 فقره سرقت، 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 4 قبضه گلوله به جا مانده از دوران دفاع مقدس کشف شد.

سرهنگ رضایی اعمال قانون 12 هزار و 679 دستگاه وسیله نقلیه متخلف و توقیف 178 دستگاه خودرو و موتورسیکلت را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب تصریح کرد: در همین راستا 21 سارق، خرده فروش و مجرم نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس سرپل ذهاب کشف 313 حلقه لاستیک قاچاق بود که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 3 میلیارد ریال می رسید.

سرهنگ رضایی همچنین به بازدید از 125 واحد صنفی و برخورد با 52 واحد متخلف که عمدتا فاقد پروانه بودند اشاره و اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده ارائه 582 مورد خدمات و احکام قضائی بوده است.

رئیس پلیس سرپل ذهاب در پایان گفت: ماموران انتظامی شهرستان برای امنیت مردم در مجموع طی ماه گذشته یک هزار و 139 ماموریت انجام دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان