//
کدخبر: ۲۶۶۶۸۵ //

جنگلبانان هم به یاری مردم شتافتند

در این دوران سخت که بسیاری از مردمان این دیار به علت شیوع ویروس کرونا در تامین زندگی خود بایستی با سختی های بسیاری دست و پنجه نرم کنند یاری رساندن کمترین کمکی است که میتوانیم داشته باشیم .

جنگلبانان هم به یاری مردم شتافتند
به گزارش فرتاک نیوز،

در راستای  کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا مدیریت و کارکنان  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه وظیفه اخلاقی خود دانسته تا با تهیه بسته های معیشتی هر چند ناچیز  ولیکن با عشق را تقدیم تعدادی خانوار های شناسایی شده بنمایند.

حجت الاسلام والمسلمین احساندوست نماینده ولی فقیه در اداره کل مبلغ هدیه را 120 میلیون ریال  و بسته های تهیه شده را 50 بسته ذکر کردو گفت: ما هم در زمینه همکاریهای معنوی در کنار مردم و همکاران جهادگرمان بوده و هستیم .

همچنین مهندس انشااله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه اظهار داشت: این اقدامات در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه انجام شده و توزیع این بسته‌ها براساس شناسایی افراد نیازمند انجام گرفت.

 مهندس کولانی در خاتمه خاطرنشان ساخت : گرچه ایام کرونا و شیوع ویروس منحوس و مرموز کرونا، شرایط اجتماعی و روال عادی زندگی را در بخش‌های مختلف جامعه تحت تأثیر قرار داده، اما مردم مومن و همیشه در صحنه و همچنین نیکوکاران و خیرین از این مشکل نیز سرفراز بیرون آمدند و جلوه هائی از انفاق و نوع دوستی را رقم زدند و مستمندان و جامعه را تنها نگذاشتند ، ما نیز تلاش خواهیم کرد تا ان شاءالله با برنامه‌ریزی لازم این کمک ها را در ایام مختلف سال جمع آوری و بین خانواد ه‌های نیازمند توزیع کنیم.

photo_2020-06-22_12-17-49 (2)

photo_2020-06-22_12-17-49

photo_2020-06-22_12-17-51

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان