//
کدخبر: ۲۶۶۱۵۴ //

اتمام طرح‌های نیمه‌تمام درمانی بهداشتی استان سمنان در دستور کار قرار دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام درمانی در استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

اتمام طرح‌های نیمه‌تمام درمانی بهداشتی استان سمنان در دستور کار قرار دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

نوید دانائی بعدازظهر امروز در نشست خبری که به‌صورت ویدئوکنفرانس با اصحاب رسانه برگزار شد به تشریح پاره‌ای از اقدامات انجام شده و در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با توجه به جذب اعتبارات خوبی که از طرق ملی، استانی و خیران انجام شد، کمترین بدهی را داشتیم و رکورد جذب اعتبارات در حوزه عمرانی را با جذب سه برابری را در سال گذشته تجربه کردیم.

وی افزود: 40 طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی در سال 98 افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: اگر اعتبارات تأمین شوند تا پایان سال طرح اورژانس بیمارستان امیرالمؤمنین سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

دانائی گفت: اگر مشکلی به لحاظ مالی و تأمین اعتبار پیش نیاید در سال 1400 طرح مهم درمانی مرکز سوختگی و مرکز سرطان بیمارستان مهدی‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از دیگر طرح‌های در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان را توسعه بیمارستان‌های دامغان و گرمسار و توسعه فضاهای درمانی و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در استان عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: درصدد هستیم شاخص‌ها در حوزه درمان در مورد جذب پزشک، متخصص، فوق تخصص، تجهیزات آزمایشگاهی و توریسم درمانی را در استان ارتقا بخشیم.

دانائی از جمله دیگر اقدامات در دستور کار این دانشگاه در سال 99 را توسعه 30 درصدی خوابگاه‌های دانشجویی عنوان کرد و افزود: تا پایان سال خوابگاه شهرستان‌های دامغان و‌ آرادان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اذعان داشت: در دوران شیوع کرونا در استان سمنان خدمات آزمایشگاهی برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا به میزان قابل‌توجهی توسعه یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در استان سمنان آزمایشگاه تشخیصی مولکولی کرونا ویروس به بهره‌برداری رسید که اقدامی بسیار قابل‌توجه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان