//
کدخبر: ۲۶۵۷۹۵ //
توسط وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

وزیر آموزش و پرورش و رییس ستاد جشنواره شهید رجایی از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به سبب کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجایی در سال ۹۷ قدردانی کرد.

تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

متن تقدیرنامه به شرح ذیل است:

جناب آقای مجید یزدان‌پناه

مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان کرمانشاه

با سلام

ارزیابی عملکرد دستگاهی و طرح جشنواره شهید رجایی فرصت ارزشمندی برای بهبود برنامه‌ها، ارتقا، توسعه مدیریت و تحول اداری است که هرساله با هدف ایجاد فضای رقابتی از طریق معرفی الگوهای برتر سازمانی بر مبنای ارزیابی عملکرد برگزار می‌گردد.

به‌مناسبت آن‌که بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1397 و به استناد مفاد بند2 بخشنامه شماره 618388 تاریخ 1397/11/08 سازمان اداری و استخدامی کشور، استان کرمانشاه، حائز رتبه دوم بین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها شناخته شده است، بدین وسیله از تلاش‌های ارزشمند و مؤثرتان جهت کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می‌نمایم.

با امید به این که با گام‌های بیشتر در راستای بهبود اعتلای مدیریتی و ارتقای بهره‌وری، موجب ارتقای کارآمدی دولت تدبیر و امید، رضایت مردم، ایجاد آرامش و دمیدن روح امید در کالبد نظام جمهوری اسلامی ایران شوید و توفیق و تأییدات ایزد متعال قرین ادامه فعالیت‌ها و استمرار تلاش‌ها و خدمات شما باشد.

محسن حاجی‌میرزایی

وزیر و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی

گفتنی است؛ وزیر آموزش و پرورش طی پیام دیگری با همین مضمون از تلاش‌های مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به سبب کسب این موفقیت، تقدیر به‌عمل آورد.

101

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان