//
کدخبر: ۲۶۵۴۹۰ //

استاندار البرز: تالارهای پذیرایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تالارهای پذیرایی در نقاطی که شرایط قرمز ندارد در چارچوب دستورالعمل‌ها بازگشایی شود به نحوی که بیشتر از ۵۰ درصد ظرفیت آن پذیرش نداشته باشد.

استاندار البرز: تالارهای پذیرایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیزاله شهبازی روز شنبه ۲۴ خرداد در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه برای مهار کامل کرونا همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم، افزود: بیماری کرونا در البرز به خوبی مدیریت شده و تاکنون با بحران و چالش بزرگی مواجه نبودیم.

وی با اشاره به اینکه البرز در وضعیت قرمز قرار ندارد، ادامه داد: با توجه به بازگشایی اماکن مقدس، ضرورت دارد که رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در این اماکن با جدیت بیشتری دنبال شود.

شهبازی گفت: در جلسه امروز با اعلام رئیس جمهور محترم مصوب شد به کسب و کارهایی که پرونده بیمه ندارند و به خاطر کرونا دچار مشکل شده‌اند، کمک شود.

وی افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد تا نمایشگاه‌های تخصصی مجاز به فعالیت باشند به شرط اینکه افراد خاصی برای بازدید از آن دعوت شوند. همچنین تالارهای پذیرایی در نقاطی که شرایط قرمز ندارد در چارچوب دستورالعمل‌ها بازگشایی شود به نحوی که بیشتر از ۵۰ درصد ظرفیت آن پذیرش نداشته باشد. در این راستا همچنین کتابخانه‌های عمومی و قهوه‌خانه‌ها در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی که اعلام خواهد شد، مجاز به فعالیت هستند، ولی برخی فعالیت‌های فرهنگی از جمله اردوهای تابستانی فعلاً ممنوع است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان