//
کدخبر: ۲۶۵۱۹۹ //

بازدید مدیرکل حراست شرکت توانیر از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

مهندس سیدمحمد محبی مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر به اتفاق جمعی از مدیران این دفتر از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بازدید کردند.

بازدید مدیرکل حراست شرکت توانیر از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس امیدعلی مرآتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت با ارائه گزارشی مصور، اهم فعالیت ها و خدمات قابل ارائه توسط این شرکت را در سطح استان بیان کرد و همچنین بخش‌هایی از موفقیت های کسب شده طی دوسال اخیر را در زمینه های خدمات رسانی مطلوبتر به مشترکین را ارائه نمود.

در ادامه مهندس محبی مدیرکل دفتر حراست شرکت توانیر، اولویت اول خادمین صنعت برق کشور را تامین برق مطمئن و ارائه خدمات مطلوب در کسب رضایتمندی حداکثری مردم عنوان کرد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه تمامی تلاش ها و نکات مثبت و منفی صنعت برق متوجه شرکت های توزیع برق است، باید انتقادات و پیشنهادات مشترکین از این طریق شنیده شود، چراکه وظیفه خدمت رسانی به مردم جز با رضایت مشترکان میسر نمی گردد.

وی با بیان اینکه باید به جوانان بهاء داده شود تا بتوانند استعدادهای خود را بروز نمایند، گفت: ایجاد انگیزه، دادن فرصت و اصلاح خطاهای فنی جوانان می تواند آنها را برای تداوم خدمتگزاری آماده نماید.

مدیرکل دفترحراست شرکت توانیر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پرداخت غیرحضوری قبوض برق بر لزوم تداوم همکاری و همدلی با مشترکین اشاره کرد و گفت: امیدواریم مردم نیز با مصرف بهینه برق با صنعت برق همکاری نمایند تا تابستان ۹۹ را بدون خاموشی سپری نمائیم.

درپایان مهندس محبی و هیئت همراه، به اتفاق مهندس مرآتی و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مرکز کنترل دیسپاچینگ شرکت توزیع برق، واحد پاسخگویی ۱۲۱ و همچنین سامانه اندازه گیری هوشمند فهام شرکت بازدید و از نزدیک با خدمات این واحدها آشنا شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۱۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان