//
کدخبر: ۲۶۴۸۴۳ //

امسال برق به خانه روستاییان کورده شهرستان خنج می‌آید

فرماندار شهرستان خنج و جمعی از مسوولان محلی و استانی در بازدید میدانی از زیر ساخت های تامین برق در روستای کورده شهرستان خنج با بررسی مشکلات افت ولتاژ در این منطقه برای تامین برق مطمئن و پایدار مورد نیاز روستاییان کورده قول مساعد دادند.

امسال برق به خانه روستاییان کورده شهرستان خنج می‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

حمزه  روغنیان معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس در حاشیه این بازدید میدانی با بیان اینکه دو ژنراتور موقت برای تامین برق کوتاه مدت ساکنان این منطقه در نظر گرفته شده است گفت: با ورود نخستین ژنراتور در مدار بخشی از نیازهای مردم به برق تامین شد و دومین ژنراتور نیز به زودی وارد مدار می شود و در صورت نیاز واحدهای دیگری هم اضافه خواهند شد تا در تامین برق مطمئن خللی وارد نشود.

روغنیان با بیان اینکه تامین برق مطمئن و پایدار برای همه روستاهای مشمول برق رسانی دغدغه اصلی مسوولان در شرکت های توزیع و شرکت برق منطقه ای استان فارس است افزود: برنامه ریزی های جامع و منسجم انجام شده در ساکنان روستای کورده به ویژه در تابستان امسال با مشکل قطع برق و افت ولتاژ مواجه نشوند.

 معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس خاطر نشان کرد: تصمیمات میان مدت هم برای تامین برق کورده اتخاذ شده است که پس از تکمیل مطالعات بزودی برنامه  زمانبندی آن ارائه خواهد شد و به زودی شاهد رفع مشکلاتی هستیم که با افت ولتاژ و قطع برق می توانست به دستگاه‌های برقی مردم این منطقه آسیب بزند اما با آسیب شناسی موضوع و بازدید مسوولان محلی و استانی این کار در اولویت قرار گرفت و اکنون شرایط برای تامین برق روستای کورده فراهم شده است.

روستای کورده از توابع شهرستان خنج با حدود سه هزار نفر جمعیت در فاصله ۳۰۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد ، تا کنون برق این روستا از شبکه های منتهی به شهرستان خنج و از مسیر ایستگاه انتقال شهرستان لارستان تامین می شده است که به خاطر فاصله زیاد با ایستگاه بالا دست موجب افت ولتاژ بوده است ، با راه اندازی دو ژنراتور این مشکلات به زودی رفع خواهد شد.

روغنیان ضمن تشکر از همکاری مردم  منطقه درخواست کرد که با توجه به فصل اوج بار و بالا بودن مصارف سرمایشی ، مردم ضمن رعایت مصرف بهینه و مدیریت مصرف دمای کولرهای گازی را بر روی ۲۳ الی ۲۴ درجه سانتیگراد تنظیم نمایند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۸۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان