//
کدخبر: ۲۶۴۲۰۶ //

اعزام تیم های ارزیاب به کانون زلزله ایلام؛ تاکنون خسارتی گزارش نشده است

مدیرکل بحران استانداری ایلام از اعزام تیم‌های ارزیاب به کانون زلزله استان ایلام درصالح آباد خبر داد و گفت: تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

اعزام تیم های ارزیاب به کانون زلزله ایلام؛ تاکنون خسارتی گزارش نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سعیدرضا کریمیان اظهار داشت: پس از وقوع زلزله ظهر امروز در صالح آباد استان ایلام، تیم‌های ارزیاب بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و گزارشات واصله از مسئولان شهرستان مهران، خوشبختانه با توجه به فاصله 18 کیلومتری مرکز زمین لرزه تا مناطق مسکونی صالح آباد تاکنون هیچ گونه خسارتی گزارش نشده است.

وی با توصیه شهروندان به حفظ خونسردی خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما ضمن حفظ خونسردی خود، اخبار را از منابع خبری معتبر پیگیری کنند.


اعلام آماده باش به تیم‌های امدادی 

اسد قاسمی فرماندار مهران نیز با عنوان اعلام آماده‌باش به تیم‌های امدادی اظهار داشت: تیم‌های هلال احمر، دهیاران و بخشداران برای بررسی شرایط منطقه و گزارش از وضعیت به مناطق مختلف اعزام شده‌اند.

وی در ادامه گفت: مردم ضمن حفظ خونسردی، آمادگی خود برای وقوع پس لرزه‌های احتمالی حفظ کنند.

 

 به اعتقاد کارشناسان با توجه به اینکه این پس لرزه‌های باعث آزاد شدن انرژی زمین می‌شود پس مردم نگران نباشند اما جوانب احتیاط را رعایت کرده و حتی‌المقدور در فضای باز مستقر شوند.

لازم به ذکر است از ساعت 13:05 تاکنون سه پس لرزه دیگر به قدرت 2.9 ، 2.8 و 3.5 در عمق 10 کیلومتری زمین در صالح آباد گزارش شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان