//
کدخبر: ۲۶۳۶۱۱ //

صادرات ۳۲۰ میلیون دلاری کالا از طریق گمرکات استان کرمانشاه در دو ماه نخست سالجاری

مدیرکل گمرک کرمانشاه از صادرات 320 میلیون دلاری کالا از طریق گمرکات استان کرمانشاه در دو ماهه نخست سالجاری خبر داد.

صادرات 320 میلیون دلاری کالا از طریق گمرکات استان کرمانشاه در دو ماه نخست سالجاری
به گزارش فرتاک نیوز،

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت : در دو ماهه نخست سال جاری 320 میلیون و 958 هزارو 840  دلار کالا به وزن 799 هزارو 292  تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است .

خلیل حیدری گفت: 190 میلیون و 837 هزارو 657 دلار با وزن 485 هزار و 465 تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه  اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 32 درصد  و از حیث وزن 23 درصد کاهش داشته است .

سایر گمرکات کشور نیز در این مدت 130 میلیون و 121 هزارو 183 دلار کالا با وزن 313 هزارو 827 تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند ،که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن 25  درصد و از حیث ارزش 34 درصد کاهش داشته است .

 ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کولرهای آبی خانه با هوادهی حداکثر 8000فوت مکعب در دقیقه ، خربزه ، هندوانه تازه ، پنیر، رب گوجه فرنگی، بیسکویت هایی که به آنها مواد شیرین کننده افزوده اند، انواع کاشی و سرامیک ، فرآورده های مخصوص تغذیه کودکان شیرخوار ، انواع مصنوعات پلاستیکی ،  شیر و خامه شیر که میزان مواد چرب آن مساوی یک درصد یاکمتر باشد، قرابه بطری تنگ و همانند از مواد پلاستیکی ، مویز ، ظروف ملامین ، سیب تازه ، جوال وکیسه برای بسته بندی کالا از نوارپلی اتیلن یاپلی پروپیلن یاهمانند عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.  

وی بیان داشت: مجموع اقلام صادراتی  اظهار شده در دو ماهه نخست سال 1399 ازگمرکات استان کرمانشاه را 396 نوع کالا عنوان نمود و افزود  در دو ماهه نخست سال جاری در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 15 کشور صادرات قطعی صورت گردیده است.

11

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان