//
کدخبر: ۲۶۳۰۷۱ //
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه:

اجرای طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه های شریانی

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه های شریانی استان خبر داد.

اجرای طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه های شریانی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۰۸ کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری به صورت امانی در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

وی افزود: این عملیات در ۴۰ محور مواصلاتی استان کرمانشاه و در ۲۰۶۰ تن انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۸ کیلومتر آسفالت در سه محور اسلام آبادغرب و همچنین ۱۳۹ کیلومتر در ۹ محور سرپل ذهاب عملیات آسفالت به اجرا شد.

کرمی گفت: همچنین ۳۰ کیلومتر در دو محور شهرستان هرسین، ۵۰ کیلومتر در سه محور کنگاور و ۳۰ کیلومتر در دو محور گیلانغرب عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری اجرا رسیده است.

وی از انجام عملیات آسفالت در دو کیلومتر و در دو محور شهرستان صحنه، ۴۴ کیلومتر در سه محور شهرستان روانسر و ۲۸ کیلومتر در دو محور ثلاث باباجانی خبر داد.

این مسئول با بیان اینکه یک محور در شهرستان قصرشیرین به طول ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیر شده تصریح کرد: در سه محور شهرستان کرمانشاه ۵۱ کیلومتر و در دو محور دالاهو به طول ۴۵ کیلومتر نیز عملیات روکش آسفالت انجام شد.

وی افزود: همچنین در سه محور شهرستان پاوه به طول ۷۷ کیلومتر، در سه محور شهرستان سنقر به طول ۱۴ کیلومتر و در دو محور جوانرود به طول ۴۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری اجرا شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان