//
کدخبر: ۲۶۲۴۵۵ //
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس کرمانشاه /دستگیری ۳۹ قاچاقچی و توقیف ۱۹ دستگاه خودرو

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای دومین طرح بزرگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: در این طرح حدود 80 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق با تلاش ماموران پلیس استان و کارهای اطلاعاتی کشف شد.

کشف 80 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس کرمانشاه /دستگیری ۳۹ قاچاقچی و توقیف ۱۹ دستگاه خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از جمله کشفیات های صورت گرفته می توان به کشف 631 راس دام، یک هزار و 950 عدد ماسک، 9 هزار بسته توتون، 37 هزار و 14 عدد انواع لوازم خانگی و 2 هزار و 740 عدد دارو اشاره کرد.

وی ادامه داد: کشف 213 هزار نخ سیگار، 40 قطعه ماهی، 400 لیتر گازوئیل، 5 تن کودشیمایی، 3 تن ذرت، 714 عدد انواع لوازم یدکی خودرو، 17 قبضه اسلحه شکاری و جنگی و 46 عدد فشنگ از دیگر کشفیات انجام شده بوده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: ارزش محموله های کشف شده طبق نظر کارشناسان به حدود 52 میلیارد ریال می رسد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در همین راستا 38 پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال، 39 قاچاقچی دستگیر و 19 خودروی متعلق به آنها توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی ادامه داد: همچنین طی 72 ساعت اخیر پلیس کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و در عملیاتی مشترک با پلیس لرستان موفق به کشف یک هزار و 452 جفت کفش، 5 هزار و 978 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 436 طاقه پارچه به متراژ 28 هزار و 902 متر و 339 عدد هدفون بلوتوثی شد.

سردار جاویدان ارزش این محموله را نیز طبق نظر کارشناسان 28 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مبارزه با پدیده قاچاق و دستگیری قاچاقچیان جزو اولویت های امسال پلیس کرمانشاه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان