//
کدخبر: ۲۶۱۸۶۳ //
استاندار کرمانشاه:

مشکل مردم با عینک سیاسی حل نمی‌شود / جهش تولید باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها گفت: مشکل بیکاری مردم با عینک سیاسی حل نمی‌شود و در زمینه ایجاد اشتغال اگر کسی توان دارد باید کمک کند و با تجزیه و تحلیل سیاسی کار پیش نخواهد رفت.


مشکل مردم با عینک سیاسی حل نمی‌شود / جهش تولید باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمانشاه به ریاست مهندس بازوند و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مشاور و‌ مدیرکل حوزه استاندار و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی امروز ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۹ در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

photo_2020-05-17_15-46-32

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این جلسه با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی  اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید تجهیزات مورد نیاز روابط عمومی ها را در اختیار آنها قرار دهند و نگذارند بدون ابزار کار باقی بماند.

بازوند افزود: کار مدیران روابط عمومی در اغنا سازی و اطلاع رسانی ویروس کرونا  قابل تقدیر است ولی باید این ویروس را مورد مدیریت کرد  ومدیریت مردم بهتر است توسط مردم انجام گیردکه در بحث کرونا ۸۰ درصد مردم پروتکل های اجتماعی را رعایت کردند.

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سیاست ما این است که بیمار یابی کنیم و در این زمینه روزانه ۶۰۰ تست گرفته می شود که اقدام خوبی است.

بازوند مبارزه با کرونا را مانند بازی  شطرنج دانست و گفت: باید بازی کنیم تا موفق شویم آن را مهار کنیم و از مدیران روابط عمومی ها خواست به عنوان پل ارتباطی با مردم اعلام کنند این ویروس تمام نشده و احتمال اینکه به پیک آن برسیم وجود دارد و علیرغم اینکه نقشه راه را تدوین کرده ایم و در این راه هم عملکرد خوبی داشته ایم  ولی نباید غافل باشیم.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: کرمانشاه سینه ستبر انقلاب اسلامی است که مدیران روابط عمومی ها باید به خوبی آن را بازگو کنند.

 وی گفت: امسال و در سال جهش تولید باید عقب ماندگی های ناشی از کرونا را جبران کنیم و ضمن اینکه رونق تولید را در سال گذشته مد نظر داشتیم باید جهش را بالا ببریم و این جهش به کشور کمک خواهد کرد مشروط بر اینکه به فرهنگ عمومی تبدیل شود و همه مردم نسبت به آن دغدغه داشته باشد و ادارات و روابط عمومی  ها هم با برنامه ریزی به نحوی عمل کنند که مدیران کل در لحظه ورود جهش تولید را مشاهده کنند.

 وی خاطر نشان کرد: جهش تولید به تنهایی کارساز نیست و ملزوماتی دارد که مدیران باید  آن را آماده نمایند مثلا حذف بروکراسی بسیار شدید و ساختار اداری که در کشور مشاهده می شود باید انجام گیرد  پو فضای کسب و کار نیز باید تسهیل  شود که جهش تولید انجام گردد.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان گفت: بر اساس سند اشتغال  تا پایان سال ۱۴۰۰ میانگین نرخ بیکاری را به میانگین کشوری خواهیم رساند هرچند انتقاداتی در این زمینه به ما شد ولی باید گفت: مشکل بیکاری مردم با عینک سیاسی حل نمی‌شود اگر کسی توان دارد و می تواند شغل ایجاد کند این کار را انجام دهد که بهتر از تجربه و تحلیل سیاسی است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۸۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان