//
کدخبر: ۲۶۰۸۹۶ //

مراسم شب‌های احیا با اجرای پروتکل‌های بهداشتی در پاکدشت برگزار می‌شود

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: مراسم شب‌های قدر با اجرای مقرارت کامل بهداشتی در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های احیا با اجرای پروتکل‌های بهداشتی در پاکدشت برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی، با اشاره به برگزاری مراسمات دعا و مناجات شب‌های قدر با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: فرآمین روز گذشته مقام معظم رهبری در جلسه ویدئو کنفرانس با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا، بسیار مهّم و تحلیل‌های بسیاری را در خود پنهان داشته است.

وی افزود: ایشان ضمن قدردانی از زحمات مردم و مسئولان، مطالبه مهّم مردمی را در حوزه بازگشایی مساجد و حسینیه‌ها بیان داشتند و با بیان اطاعت از تصمیم‌گیری از ستاد کرونا، اطاعت از قانون را بر همه واجب دانستند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت سپس بیان کرد: از فرمایشات روز گذشته این استنباط را می‌توان کرد که رهبری می‌خواهند مردم را از برنامه‌های دشمنان و خوشحالی آن‌ها از بسته بودن مراکز مذهبی باخبر سازند، البته با درنظر داشتن پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی مردم  نیز جز توصیه‌های جدایی‌ناپذیر این فرمایشات بود.

لزومی در ادامه از برگزاری مراسم شب قدر در مصلی امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: مراسم شب‌های قدر در مصلی امام خمینی(ره) با اجرای مقرارت کامل بهداشتی و در فضای باز از ساعت 12 تا 2 بامداد برگزار می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از مسئولان شهرستانی همچون شبکه بهداشت، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاران، سپاه و بسیج و جمعیت هلال احمر درخواست می‌شود تا ما را در برگزاری مراسم شب‌های قدر در مصلی و مساجد بزرگی که از حیاط و فضای بیرونی برخوردار هستند یاری کنند و با ضدعفونی محل‌های برگزاری و توزیع ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی و تب‌سنجی، مراسم معنوی در برگزاری بهتر این مراسم‌عظیم معنوی یاری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان