//
کدخبر: ۲۶۰۲۰۴ //

شهادت پاسداران انقلاب اسلامی نشان از ضعف گروهک های ضد انقلاب است

در پی به شهادت رسیدن پاسداران سپاه در منطقه مریوان،امام جمعه قروه گفت:در ۴ دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی،دشمن با به شهادت رساندن پاسداران قصد ضربه زدن به نظام را داشته است اما با این عملیات تروریستی ضربه محکمی به خود وارد کرده است.

شهادت پاسداران انقلاب اسلامی نشان از ضعف گروهک های ضد انقلاب است

حجت الاسلام عابدین رستمی در گفتگو با خبرنگار فرتاک نیوز  در قروه اظهار داشت:روز گذشته گروهک های ضد انقلاب در یک عملیات تروریستی ۳ نفر از پاسداران انقلاب اسلامی را در منطقه دیواندره به شهادت رساندکه رشادت و از جان گذشتگی این ۳ پاسدار سپاه تا سالها در یاد مردم کردستان زنده خواهد ماند.

وی در حاشیه تشییع پیکر مطهر سرهنگ شکیبا سلیمی از پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان و معاون عملیات قرارگاه شهید شهرام فر استان که در قروه برگزار شد،اظهار داشت:گرگ های ضد انقلاب مزدوران و غلامان حلقه به گوش دشمنان انقلاب اسلامی هستند که ماهیت آنها برای مردم شهید پرور کردستان نمایان است و این حضور پر شکوه مردم در مراسم تشییع این شهدا نشان از همدردی با آرمانهای سپاه پاسداران است.

رستمی در ادامه افزود:شهادت این ۳ پاسدار سپاه در ماه مبارک رمضان،افتخاری است بر سندیت نظام جمهوری اسلامی ایران که به دشمنان می گوید این حقانیت با خون شهدا به امضا رسیده است.

وی اذعان داشت:شهادت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی به همراه ۴۸ شهید دیگر در دهه ۹۰ رخ داده است و ضد انقلاب آگاه باشد به زودی انتقام سختی در انتظار خواهد داشت.

امام جمعه قروه خطاب به گروهک های منافق و تروریست ضد انقلاب گفت:شهادت هنر بزرگمردان خدا است و دشمنان بدانند که شان و منزلت پاسداران سپاه نزد مردم و خدا از جایگاه والایی برخوردار است.

رستمی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) گفت:بکشید ما را چرا با کشتن ما زنده تر خواهیم شد و به دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک های ضد انقلاب اجازه کوچکترین تجاوز را نخواهیم داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان