//
کدخبر: ۲۵۹۸۵۷ //
استاندار کرمانشاه:

معلمان در تربیت نسل جوان مسوولیت پذیر و تحقق گام دوم انقلاب نقشی مهم برعهده دارند

استاندار کرمانشاه با اشاره به مسوولیت مهم و خطیر معلمان در نظام آموزشی و تعلیم و تربیت گفت: در گام دوم انقلاب 40 بار جوانان مورد خطاب قرار گرفته اند و بر این اساس معلمان در تربیت نسل جوان مسوولیت پذیر، مؤمن، انقلابی و شجاع نقشی مهم بر عهده دارند.

معلمان در تربیت نسل جوان مسوولیت پذیر و تحقق گام دوم انقلاب نقشی مهم برعهده دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری هوشنگ بازوند در مراسم بزرگداشت هفته معلم که امروز ( 16 اردیبهشت) به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور روسای آموزش و پرورش شهرستانها، نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان، معلمان و بازنشستگان،  در آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: معلمان در امر مقدس آموزش مروجان دانایی، دانش و آگاهی هستند که زمینه شکوفایی نبوغ دانش آموزان را نیز فراهم می نمایند.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب 40 بار جوانان مورد خطاب قرار گرفته اند و بر این رسالت تربیت نسلی متعهد، انقلابی، مؤمن، بانگیزه، شجاع و امیدوار بر دوش معلمان پرتلاش است که امیدوارم با تقویت اعتماد به نفس در جوانان زمینه خودشکوفایی و نوآوری برای تربیت منابع انسانی توانمند به عنوان لازمه اصلی توسعه و پیشرفت در استان فراهم شود.

 بازوند بحث و تبادل نظر صورت گرفته در این نشست را بسیار امیدوار کننده و مثبت ارزیابی نمود و گفت: از تلاش های بیدریغ، خالصانه و متواضعانه همه معلمان و مروجان دانش و آگاهی صمیمانه سپاسگزارم و این مهم در بحران کرونا به رشادت و فداکاری تبدیل شد، زیرا علی رغم تعطیلی های ایجاد شده، نظام آموزشی به صورت پویا و کارآمد فعالیت کرد و زمینه آموزش تمامی دانش آموزان را حتی در دورافتاده ترین نقاط استان با وجود مشکلات پوشش اینترنتی و نداشتن گوشی هوشمند فراهم کردند.

وی پیگیری مطالبات بحق معلمان و نمایندگان بازنشستگان را ضروری دانست و بیان داشت: برای رفع مشکلات عنوان شده و پیگیری مطالبات علاوه بر تعیین تیم کارشناسی خیلی از مسایل را نیز در شورای آموزش و پرورش با رویکرد حل و پاسخ به مطالبات مطرح شده پیگیری خواهیم کرد.

وی کسب رتبه برتر اداره کل آموزش و پرورش استان درایجاد بستر مناسب برای اجرای طرح شاد (شبکه آموزش دانش آموزان) و رتبه دوم شاخص های عمومی و اختصاصی را در کشور بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این اداره همیشه پویا و فعال توسط مقام عالی وزارت آموزش و پرورش نیز مورد تقدیر قرار گرفته که برخود لازم می دانم از زحمات همه معلمان، پرسنل و زحمتکشان در تمامی شهرستانهای تابعه تقدیر کنم.

 استاندار کرمانشاه در خاتمه از خدمتگزاری به مردم به عنوان فرصتی برای اثرگذاری، بهبود وضعیت و کمک به مردم نام برد و گفت: در موقعیتی که در اختیار هست باید همه مدیران و کارکنان برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

در این نشست که با حضور فرمانداران، روسای آموزش وپرورش شهرستانها، نمایندگان معلم‌ها، انجمن های اولیاء و مربیان و فرهنگیان بازنشسته استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از معلم های نمونه به صورت نمادین تقدیر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان