//
کدخبر: ۲۵۹۷۷۳ //

۷۰ درصد از دانش آموزان شوط تحت پوشش شبکه شاد هستند

مدیر آموزش و پرورش شوط گفت: ۹۰ درصد معلمان این شهرستان از شبکه شاد در آموزش استفاده می کنند.


۷۰ درصد از دانش آموزان شوط تحت پوشش شبکه شاد هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

چنگیز احمدزاده شامگاه ۱۵ اردیبهشت، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شوط، با اشاره به اینکه آموزش در شهرستان در پی شیوع کروناویروس، تعطیل نشد، اظهار کرد: ۹۰ درصد معلمان و ۷۰ درصد دانش آموزان از شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) در ایام تعطیلی مدارس استفاده می کنند.

وی در ادامه با تاکید براینکه بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این شهرستان مشغول کسب علم هستند، افزود: ۱۵۰۰ دانش آموز نیز در مرحله پیش دبستانی تحصیل می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شوط با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ معلم در شهرستان مشغول فرادهی علوم هستند، افزود: ۱۱۹ مدرسه شوط نیز مهد پرورش دانش آموزان با استعداد است که سال گذشته، ۲ مدرسه ۶ کلاسه در این شهرستان افتتاح شد.

احمد زاده همچنین از حذف بخاری‌های نفتی در اکثر مدارس شهرستان خبر داد و گفت: تنها ۳ روستای این شهرستان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که امسال این روستاها نیز به وسایل گرمایشی ایمن مجهز خواهد شد.

 مدیر آموزش و پرورش شوط در ادامه از حذف ۸ کلاس درس کانکسی طی سال گذشته در شهرستان خبر داد و افزود: امسال نیز ۶ مدرسه کانکسی مانده در برنامه کاری قرار گرفته است که با احداث مدارس جدید، این مشکل برطرف می‌شود.

در این مراسم ۳۲ معلم نمونه شهرستان شوط با اهدای لوح تقدیر شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان