//
کدخبر: ۲۵۹۴۳۴ //

کاهش ۵ و ۱۴ درصدی تلفات و مجروحان رانندگی در کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان گفت: تلفات و مجروحان حوادث رانندگی کرمانشاه در سال گذشته به ترتیب 5 و 14 درصد نسبت به سال 97 کاهش داشته است.

کاهش 5 و 14 درصدی تلفات و مجروحان رانندگی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال گذشته 352 نفر بر اثر سوانج جاده ای در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه جان خود را از دست داده که نسبت به سال قبل از آن که 371 نفر قربانی حوادث جاده ای شده بودند 5.2 درصد کاهش نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته 4 هزار و 508 نفر نیز در تصادفات جاده ای کرمانشاه مصدوم شدند که در مقایسه با 5 هزار و 218 مصدوم حوادث رانندگی سال 97 حدود 14 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ حیدری در ادامه محور کرمانشاه کامیاران را با 38 کشته به عنوان خطرناک ترین نقطه استان در حوادث رانندگی معرفی کرد و گفت: علاوه بر آن 235 نفر نیز در این مسیر آسیب دیدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: محور روانسر - کرمانشاه با 31 کشته، کرمانشاه - صحنه با 27 کشته و اسلام آبادغرب - کرمانشاه نیز با 20 کشته دیگر محورهای خطرناک و پرحادثه کرمانشاه در سال گذشته بودند.

وی همچنین از جاده سرفیروزآباد به عنوان خطرناک ترین محور فرعی استان در سال گذشته یاد کرد و گفت: در سال گذشته تعداد افراد کشته شده به 13 نفر و تعداد افراد مجروح به 122 نفر رسید.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: محور برف آباد به چشمه سنگی در اسلام آبادغرب با 6 کشته و 32 زخمی خطرناک ترین محور روستایی استان در سال 98 بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان