//
کدخبر: ۲۵۹۰۲۷ //

برگزاری محفل انس با قرآن کریم به شیوه ای متفاوت در بیمارستان‌های پاوه و جوانرود

ماموستا ملا هادی رمضانی از برگزاری محفل انس با قرآن به صورت مجازی در بزرگترین مراکز درمانی اورامانات خبر داد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم به شیوه ای متفاوت در بیمارستان‌های پاوه و جوانرود
به گزارش فرتاک نیوز،

درک اهمیت پرداختن به تلاوت آیات کلام الله مجید وپخش از طریق سیستم صوتی (پیچ) در بیمارستان متناسب با علائق وسلایق افراد درجوامع مختلف متفاوت است واین نیز محصول نگرش و سبک زندگی هر فرد و جامعه‌ای متأثر از نوع باورها، جهان‌بینی و یا ارزش‌های حاکم بر آن فرد و جامعه بستگی دارد، به عبارتی اگر این رویه در منطقه ای که چندان باور واعتقادی به اسلام وقرآن نداشته باشند ، طبیعی است نمی تواند جذبه ای به وجود آورد، حال آنکه در فرهنگ ما انس داشتن با قرآن و عمل به رهنمودهای آن یکی از ارکان اساسی و مهم تلقی گردیده وهمین نیز سبب گردیده تا اجرای این برنامه ی وزین با استقبال کم نظیر کادردرمان وبیماران بیمارستان محمدرسول الله جوانرود وقدس پاوه مواجه گردد.

photo_۲۰۲۰-۰۴-۳۰_۲۱-۳۰-۱۸

در جایی که توکل به خدا به سلامت روان بیمار منتهی گردیده ، قطعاً اقدام اداره اوقاف وامورخیریه پاوه واورامانات را قابل تحسین می شمارند.

رئیس اداره  اوقاف و امورخیریه پاوه واورامانات در همین راستا به تبیین محفل انس با قرآن مراکز درمانی شهرستان های پاوه وجوانرود پرداخت وافزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا ونیز اجتناب از برگزاری گردهمایی هائیکه با تجمع افراد همراه است ، مقرر برآن گردید برای ایجاد وتقویت روحیه بیماران در ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در بزرگترین مراکز درمانی اورامانات برگزار گردد.

ماموستا ملاهادی رمضانی در ادامه قرآن را کتابی انسان سازی برشمرد که علاوه بر هدایت گر بشر ، اداره کننده همه جوانب زندگی و نیازهای او است و این اقدام با هدف روحیه ‌بخشی به بیماران و کادر درمان انجام می‌شود.

photo_۲۰۲۰-۰۴-۳۰_۲۱-۳۵-۲۸

وی تصریح نمود: با توجه به وضعیت ایجادی وتصمیم سازی درخصوص نحوه ی عملکرد کارکردها ، مقرر برآن گردید فعالیت مورد نظر برخلاف سنوات گذشته به صورت مجازی اجراء وعملیاتی گردد وامیدواریم در ادامه توانسته باشیم ، گامی هر چند کوچک در راه اعتلای قران برداریم.

رئیس اداره  اوقاف و امورخیریه پاوه واورامانات در ادامه ضمن موفقیت آمیز تلقی نمودن برنامه ی اجرایی باتوجه به بازخورد معمول از کلیه همراه های وارجمندانی که به احترام قرآن پاپیش نهادند واین نهاد را همراهی نمودند از جمله؛ مسئولین وکادر درمان بیمارستان ، سپاه پاسداران ، سازمان تبلیغات اسلامی ، قاری برتر کشوری وهمکاران خویش دراداره اوقاف وامورخیریه شهرستان پاوه واورامانات تقدیر وتشکر به عمل می آید.

گفتنی است ، محفل انس با قرآن با حضور استاد اسماعیل مرادی از قاریان استان وکشور چنان شروع واستمرار یافت که تلاوت دلنشین آیات کلام الله مجید از پیچ  بیمارستان علاوه بر القای فضای معنوی در مراکز درمانی اورامانات با استقبال کم نظیر کادر درمان ونیز بیماران مواجه گردید.

برنامه ای که برای بار اول در مراکز درمانی منطقه اجرایی وطنین نوای ملکوتی درفضای محصور( اتاق ها ، سالن ها و…) بنحوی رسا وگیرا که تا مدت ها محفل نورانی موردنظر را به عنوان خاطره ای به یادماندنی در اذهان حاضرین به ثبت می رساند .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۰۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان