//
کدخبر: ۲۵۸۶۱۶ //

رگبار باران در تهران از فردا/ شهروندان هشدارها را جدی بگیرند

مدیرکل هواشناسی استان تهران به فعالیت سامانه بارشی از فردا اشاره کرد و گفت: این بارش‌ها مخاطراتی را در بر خواهد داشت و شهروندان هشدارها را جدی بگیرند.

رگبار باران در تهران از فردا/ شهروندان هشدارها را جدی بگیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران، درباره وضعیت جوی استان در روزهای آینده اظهار کرد: رگبار باران از فردا تا آخر هفته ادامه دارد.

 وی ادامه داد: امروز آسمان تهران نیمه‌ابری با وزش باد و در بعدازظهر به‌ویژه نیمه شمالی گاهی رگبار پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید و احتمال رعدوبرق و در روز چهارشنبه با افزایش تدریجی ابر در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: از فردا شب و طی روز پنج‌شنبه با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق همچنین کاهش نسبی دما و از روز جمعه بارش‌ها در مناطق شمالی به‌صورت پراکنده و افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

جلالی به مخاطرات بارش‌ها اشاره و عنوان کرد: شهروندان از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات پرهیز داشته و سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از محصولات کشاورزی مورد توجه قرار دهند.

وی درباره وضعیت دما خاطرنشان کرد: بیشینه دمای تهران برای امروز ۲۲ و کمینه ۱۲ درجه بوده و تا روز شنبه بیشینه به ۲۵ درجه و کمینه دما ۱۴ بالای صفر خواهد رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۶۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان