//
کدخبر: ۲۵۷۷۳۱ //

آخرین وضعیت لاشه هواپیمای ناجا در سلمانشهر/ پیکر جان باختگان به تهران منتقل شد

پیکر دو جان باخته حادثه سقوط هواپیمای آموزشی ناجا امروز به تهران منتقل شد.

آخرین وضعیت لاشه هواپیمای ناجا در سلمانشهر/ پیکر جان باختگان به تهران منتقل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

هواپیمای آموزشی نیروی انتظامی که عصر روز گذشته در سلمانشهر تنکابن در پرواز بوده ناگهان در متل قوی این شهرستان واژگون شد و سقوط کرد.

ساعتی پس از وقوع این حادثه، سرهنگ احمد خسروی، سخنگوی ناجا در گفت‌وگویی با اعلام خبر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی متعلق به نیروی انتظامی در جنگل‌های شمال کشور، درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: متأسفانه دقایقی قبل یک فروند هواپیمای آموزشی متعلق به نیروی انتظامی در جنگل‌های اطراف شهر متل‌قو سقوط کرده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی تصریح کرد: این هواپیمای آموزشی دو سرنشین داشته اما فعلاً از سرنوشت آنها اطلاعی در دسترس نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر عباس‌آباد تنکابن امروز نیز در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده نیروی انتظامی، در عملیات جستجو نیروهای اعزامی در منطقه حوالی ساعت 24 شب گذشته پیدا شده است.

احمد نهاوندی افزود: پیکر این شهدا در عملیات جستجو نیروهای اعزامی در منطقه حوالی ساعت 24 شب گذشته پیدا شده است.

وی گفت:  عملیات امدادی این سانحه هوایی با همکاری دیگر نهادهای مردمی ، نیروی انتظامی ، شهرداری و اورژانس 115 شب گذشته انجام شده است ولی در ساعات اولین صبح امروز با اعزام نیروهایی از استان و همکاری مسئولان منطقه در حال انتقال لاشه این هواپیما از منطقه جنگلی به منظور بررسی کارشناسی علت سقوط آن هستند. 

صالح طبری، رئیس ورژانس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز، با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای آموزشی ناجا در اطراف جنگل متل قو اظهار کرد: در حال حاضر، نیروهای هلال احمر و نیروی انتظامی و سپاه در حال جست‌وجوی لاشه هواپیما در نوشهر هستند.

وی افزود: لحظاتی بعد، پس از انجام جست‌وجو لاشه این هوپیما که می‌توان گفت متلاشی شده بود، درست در مکانی که یک چوپان اطلاع داده بود پیدا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۷۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان