//
کدخبر: ۲۵۷۵۲۸ //

حضور به موقع پلیس کرمانشاه مانع از سرقت اموال بانک شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با حضور به موقع ماموران پلیس، فرد معتادی که وارد یکی از شعبات بانکی شهر کرمانشاه شده و قصد سرقت اموال آن را داشت، دستگیر شد.

حضور به موقع پلیس کرمانشاه مانع از سرقت اموال بانک شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: حوالی ساعت 5:30 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه - 3 اردیبهشت) ماموران کلانتری سعدی حین گشتزنی متوجه به صدا درآمدن آژیر یکی از شعب بانک ملی شده و به سرعت برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند شخص معتادی با شکستن بخشی از شیشه که فاقد حفاظت فیزیکی مناسب بوده وارد بانک شده و در حال جمع آوری یک عدد کیس و یک دستگاه مانیتور است.

سرهنگ براری تصریح کرد: این فرد به سرعت توسط ماموران دستگیر و پس از انتقال به کلانتری مشخص شد از افراد سابقه دار در زمینه مواد مخدر است.  

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: پس از دستگیری معتاد سارق، موضوع به مسئولان بانک اطلاع داده شد و یکی از ماموران هم تا زمان حضور آنها در محل برای حفاظت از بانک باقی ماند.

وی در پایان گفت: پلیس با چشمان بیدار خود به صورت شبانه روزی از امنیت مردم و اماکن دولتی و خصوصی محافظت کرده و اجازه ناامنی توسط افراد سارق و مجرم نمی دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان