//
کدخبر: ۲۵۷۵۲۳ //
رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران:

آمادگی ارائه الگوی پیشنهادی به دستگاههای اجرایی در برگزاری جلسات الکترونیکی را داریم

نشست خبری رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه امروز ۳ اردیبهشت ماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

آمادگی ارائه الگوی پیشنهادی به دستگاههای اجرایی در برگزاری جلسات الکترونیکی را داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر بهمن سعیدی پور رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه اظهار داشت: در شرایطی که دنیا دچار بحران شده است بخش آموزش هم از این قاعده مستثنی نیست و این بحران تهدیدی برای دانشگا، والدین و دانشجویان بود.

وی افزود: در دانشگاه پیام نور کرمانشاه به محض دریافت خبر کرونا ویدئو کنفرانسی توسط ریاست دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد و اعلام گردید دانشگاه ها در حد توان تعطیل شود و در همان زمان ما طرح شیفت بندی کارکنان را انجام دادیم ، و در واقع طرح فاصله گذاری اجتماعی را قبل از همه در دانشگاه پیام نور اجرا گردید

سعیدی پور گفت: ایده ما در دانشگاه پیام نور استفاده از خدمات آموزش الکترونیکی است و پیشرفته تر از آن آموزش ترکیبی که جامعه جهان سوم هنوز به این مرحله نرسیده است.

دکتر سعیدی پور تصریح کرد: ما ادعا کردیم که اصلا دنبال آموزش مجازی نیستیم و بستر دانشگاه پیام نور بر پایه Lms و آموزش الکترونیکی مدیریت شد.

سعیدی پور بیان داشت : بر اساس تعهدی که بنده به عنوان رییس دبیرخانه دانشگاه پیام نور در منطقه ۵ کشور دادم درسه استان کرمانشاه، ایلام و کردستان آموزش الکترونیکی، جایگزین آموزش مجازی شد و پس از راه اندازی سرور، کل برنامه ریزی متمرکز انجام گردید و کلاسها تجمیع شد وبا ظرفیت  ۳۰۰۰ نفر و بهره برداری هر استان ۵۰۰  ارتباط (جمعا ۱۵۰۰) ارتباط برقرار گردید و این ظرفیت قابلیت ارتقا به ۱۰ هزار ارتباط را دارد.

رییس دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: باراه اندازی این بستر آموزشی ۱۴ مرکز پیام نور در استان کرمانشاه به ۲۰ نفر ازمدیران و معاونت ها،۱۴۰ عضو هیات علمی در ۸ بخش و در رشته هایی که عضو هیئت علمی نداشت ۳۷ معلم حق التدریس آموزش های لازم داده شد و من و معاونت دانشگاه پیام نور در همه کلاس ها عضویت داشتیم و بر روند کار نظارت شد.

photo_2020-04-22_13-34-00

دکتر سعیدی پور گفت: در همین زمینه پورتال و سایت دانشگاه به نام پورتال دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه به روز رسانی و قابلیت ورود افراد با گوشی های اندروید و لب تاب در سیستم را ه اندازی شد‌ و در ۱۴ شهرستان آی دی تلگرامی برای رفع اشکالات ورود به سیستم الکترونیک نیز طراحی گردید.

ایشان بیان داشت :دانشگاه پیام نور آمادگی ارائه الگوی پیشنهادی به تمام دستگاه های اجرایی را دارد که در این ایام از برگزاری جلسات بصورت حضوری و ویدئو کنفرانس خودداری کنند و این جلسات را به صورت الکترونیکی برگزار نمایند.

وی همچنین گفت: تمام  جلسات دفاع دانشگاه پیام نور از طریق Lmsو الکترونیکی قابل انجام است .

سعیدی پور همچنین پیک کلاسهای دانشگاه پیام نور در دو تایم صبح را روزانه حدود ۳۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: پیش بینی ما برای اجرای کلاسها تا یکماه آینده است و برگزاری امتحانات هم تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام خواهد گرفت هرچند که پیش از این هم ۱۰ درصد امتحانات استان و ۲۰ درصد امتحانات کشور به صورت الکترونیکی انجام می گرفت.

وی در پایان گفت: پیشنهاد من به سازمان مرکزی دانشگاه انجام آموزش های ترکیبی است که بعد از کرونا اجرایی شود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان