//
کدخبر: ۲۵۶۷۷۸ //

‍ زیرساخت های ارتباطی و فناوری استانها نیاز به تقویت دارد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با مثبت دانستن تشکیل کمیته فناوری در ستاد اربعین بر تقویت زیرساخت های فناوری و ای تی استانها تاکید کرد.

‍ زیرساخت های ارتباطی و فناوری استانها نیاز به تقویت دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدابراهیم الهی تبار در ویدئو کنفرانس دبیر ستاد اربعین وزارت کشور با معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی استانهای کرمانشاه، ایلام و خوزستان در گزارشی گفت: آبان ماه سال گذشته برای تدوین طرح جامع زیرساخت های اربعین در استان به مشاور سپرده شده که در مرحله نهایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تشکیل سامانه یکپارچه در مدیریت برنامه اربعین بسیار موثر خواهد بود افزود: سال ۹۸گزارشی مبسوط در مورد نیازهای زیرساختی استان به وزارت کشور ارائه شد و عقیده داریم که در استفاده از زیرساخت ها نیاز به هم افزایی و سامان بخشی دیده میشود.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه عمده ارتباطات با استانها در موضوع مقابله با کرونا از مسیر سامانهای مجازی دنبال شد تاکید کرد:با توجه به نیاز  بخش های زیرساختی ارتباطات و آی تی در استانها،اربعین فرصت مناسبی برای تقویت این بخش هاست.

در این نشست ویدئو کنفرانسی, که کهریزی مدیر کل دفتر فنی استانداری کرمانشاه نیز حضور داشت، ایمانی مدیرکل ارتباطات وشبکه استانداری کرمانشاه نیز پیشنهاداتی را برای کمیته ارتباطات ستاد اربعین ارائه کرد.

عکس و خبر: سعید زارع صفا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان