//
کدخبر: ۲۵۵۷۱۰ //

وزش باد شدید از بعدازظهر ۲۵ فروردین در پایتخت/ آغاز بارش‌های تازه از جنوب کشور

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 27 فروردین از سمت جنوب کشور در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان باران آغاز می‌شود و سپس به شرق، غرب، شمال غرب و مرکز کشور در روز بیست و هشتم کشیده می‌شود.

وزش باد شدید از بعدازظهر 25 فروردین در پایتخت/ آغاز بارش‌های تازه از جنوب کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق ضیائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور برای امروز و روزهای آینده اظهار داشت: امروز 24 فروردین ماه بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب کشور، شمال غرب و غرب وجود دارد و در مناطق مستعد بارش تگرگ داریم.

وی ادامه داد: امروز در سواحل خزر بارش پراکنده باران ادامه دارد و بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز دوشنبه بارش‌های پراکنده در مناطقی که ذکر شد ادامه دارد و روز سه شنبه در نیمه شرقی کشور بارش همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی شده است. هم چنین در برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز رعد و برق و بارش باران محتمل است.

ضیائیان گفت: روز چهارشنبه 27 فروردین ماه در استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس و مناطقی از کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز پنجشنبه 28 فروردین در کنار مناطقی که ذکر شد در شرق و مرکز کشور هم گستره بارش‌ها کشیده می‌شود و به تدریج غرب و شمال غرب هم بارش باران خواهند داشت. پیامد ورود این سامانه وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد است.

وی اضافه کرد: روز آینده اهواز و بندر عباس با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 3 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت در روز جاری گفت: امروز آسمان تهران نیمه ابری، جهت باد در پایتخت شمال غربی و سرعت آن 14 کیلومتر در ساعت است؛ دید افقی امروز در تهران بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 21 درصد است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده آسمان تهران نیمه ابری، گاهی رگبار باران و در بعد از ظهر احتمال وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 19 و 6 درجه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان