//
کدخبر: ۲۵۵۲۹۳ //

اجرای ۸۰ طرح آب و فاضلاب در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: به دلیل شیوع کرونا بنا به رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با این ویروس، عملیات اجرایی ۸۰ طرح آب و فاضلاب استان متوقف شد که قرار است ۲۳ فروردین ماه اجرای پروژه‌ها از سر گرفته شود.

اجرای ۸۰ طرح آب و فاضلاب در لرستان
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید رضا کرم وند روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: از چند ماه گذشته به علت شیوع بیماری کرونا در کشور پروژه های عمرانی به منظور رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی تعطیل شد که بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، فعالیت ۸۰ طرح آب و فاضلاب استان روز شنبه 23 فروردین از سر گرفته می شود.

وی افزود: با توجه به تاثیر مستقیم خدمات شرکت آب و فاضلاب در زندگی مردم تمامی فعالیت ها و پروژه‌های برنامه ریزی شده با تلاش مضاعف براساس مطالعات پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: در این پروژه‌ها که در بخش آب و فاضلاب و در حوزه های شهری و روستایی هستند حدود ۴۰۰ نفراز نیروهای بومی استان مشغول به فعالیت شده است.

کرم وند ادامه داد: مصوب گردیده  تمامی تجهیزات و اقلام مورد استفاده ساخت داخل استفاده شود که امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است گام های عملی در راستای این موضوع برداشته شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۲۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان