//
کدخبر: ۲۵۵۱۵۳ //
به مناسبت میلاد امام عصر(عج) و نیمه شعبان انجام گرفت؛

افتتاح فاز اول تقاطع غیر هم سطح امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه

فاز اول تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) امروز (۲۱ فرودین ۹۹) به مناسبت نیمه شعبان با حضور استاندار ،فرماندار، شهردار ، معاونت عمرانی استانداری و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه و مدیران ومسئولین ادارات دولتی در مسیر شرق به غرب و بالعکس افتتاح شد.

افتتاح فاز اول تقاطع غیر هم سطح امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فرتاک نیوز اظهار داشت: تقاطع غیر هم‌ سطح امام خمینی (ره) به صورت سه سطحی در مسیر شمال به جنوب و بالعکس به صورت زیر گذر می باشد و امروز مسیر همسطح شرق به غرب و بالعکس به مناسبت نیمه شعبان افتتاح شد.

ارجمندی افزود: مسیر های گردشی این تقاطع هم به صورت روگذر شامل 2 رمپ شبدری و 2 رمپ جهتی است واتمام این پروژه تا پایان شهریور با اعتبار حدود 120 میلیارد تومان انجام خواهد شد.

photo_2020-04-09_13-28-59

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به پروژه میدان سپاه پاسداران بیان داشت: هم اکنون عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است و در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

ارجمندی همچنین گفت: پروژه تعریض پل قره سو به سمت میدان امام حسین (ع ) در دستور کار است و پروژه تقاطع مادر (وکیل آقا) هم مراحل پایانی طراحی آن به اتمام رسیده و  در صورت اتمام طراحی سازه ای عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان