//
کدخبر: ۲۵۴۸۸۷ //
پویش دانشجویی مقابله با کرونا؛

کارگاه دانشجویی تولید ماسک و اقلام بهداشتی "سراج" میزبان رییس و معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دکتر "محمود رضا مرادی" رییس دانشگاه علوم پزشکی که ایشان را "دکتر محمدرضا غلامی"، معاون فرهنگی، دانشجویی، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه و سایر مدیران دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همراهی می کردند از روند آماده سازی ماسک و اقلام بهداشتی کارگاه دانشجویی "سراج" دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بازدید به عمل آوردند.

کارگاه دانشجویی تولید ماسک و اقلام بهداشتی "سراج" میزبان رییس و معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر "محمود رضا مرادی"، رییس دانشگاه علوم پزشکی که ایشان را دکتر "محمدرضا غلامی"، معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همراهی می کردند، در ۱۹ فروردین ماه ۹۹، در کارگاه تولیدی "سراج" که به همت ستاد دانشجویی مقابله با کرونا برپا شده است، حضور یافتند و از نزدیک در جریان فعالیت های این ستاد قرار گرفتند.

دکتر محمود رضا مرادی در طی این بازدید اظهار داشت: در جریان مقابله با کرونا، کادر درمانی با تلاش ها و ایثارهای خود نشان داد که پای ثابت نجات هموطنان از این بیماری است و در  این امتحان  سربلند و سرافراز بوده است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیت های داوطلبانه و جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نخستین روزهای مقابله با کرونا، افزود: حضور شما در این ستاد نشانه ای از روحیه جهادی تان است که تنها دنبال آسایش هم نوع و جلب رضایت خالق بزرگ هستید.

درطی این بازدید دبیر پویش ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در طی گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت پذیرفته توسط این پویش دانشجویی توضیحاتی را ارائه دادند.

گفتنی است کارگاه تولیدی "سراج" به همت ستاد دانشجویی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با شش چرخ خیاطی صنعتی و با فعالیت دانشجویان در رشته های مختلف و در زمینه تولید ماسک، گان، شیلد و دستکش یکبار مصرف در حال خدمت رسانی است و طبق اعلام دبیر این ستاد در روزهای آتی بر میزان دستگاه ها و تولیدات آنها افزوده خواهد شد.

منصوری، دبیر این پویش در گزارش خود اعلام داشت: فعلا در این کارگاه روزانه ۲۰۰۰ ماسک، ۲۰۰ گان و ۱۰۰۰ شیلد پزشکی تولید می شود و این اقلام سپس اتوکلاو و ضدعفونی حرارتی می شود و به صورت بسته بندی شده در اختیار نیازمندان و کادر درمانی قرار می گیرد. هم چنین در این خط تولید ۵۰۰۰ دستکش یکبار مصرف به صورت روزانه تولید می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان