//
کدخبر: ۲۵۴۳۹۵ //

تشریح نحوه فعالیت ادارات، مشاغل، مدارس و دانشگاه‌های کرمانشاه از ۲۳ فروردین

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ملی کرونا، به تشریح نحوه فعالیت ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و اصناف در استان از روز 23 فروردین پرداخت.

تشریح نحوه فعالیت ادارات، مشاغل، مدارس و دانشگاه‌های کرمانشاه از 23 فروردین
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود بهرام نژاد با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ملی کرونا گفت: در این جلسه تصمیم گیری های مهمی در خصوص فعالیت مدارس، دانشگاه ها، ادارات و اصناف مختلف صورت گرفت.

وی افزود: بر اساس تصمیمات این ستاد تعطیلی مدارس تا 30 فروردین ادامه دارد و آموزش دانش آموزان بصورت مجازی ادامه خواهد داشت.

بهرام نژاد تصریح کرد: در خصوص فعالیت دانشگاه ها نیز تصمیم بر این است که تنها مقطع تحصیلات تکمیلی از اول اردیبهشت ماه فعالیت حضوری خود را آغاز کند.

این مسئول افزود: در خصوص زمان فعال شدن مدارس و برپایی کلاسهای دانشجویان مقاطع کارشناسی قرار بر این است که در جلسات آینده ستاد ملی کرونا تصمیم گیری شود و فعلا مدارس و مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه‌ها تعطیل است و آموزش مجازی ادامه دارد.

بهرام نژاد از آغاز به کار واحدهای تولیدی و عمرانی از روز پنجشنبه (21 فروردین) خبر داد وافزود: مشاغل کم خطر نیز طبق تصمیم این ستاد از روز شنبه (23 فروردین) آغاز به کار می‌کنند و در همین راستا صاحبان این مشاغل در استان می توانند از روز شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: لیست این مشاغل توسط وزارت صمت با همکاری و مشورت وزارت بهداشت مشخص شده و اعلام می شود.

بهرام نژاد یادآور شد: تصمیم گیری در خصوص زمان فعالیت مشاغل پرخطر به سایر جلسات ستاد ملی کرونا موکول شده است.

این مسئول درادامه در خصوص فعالیت ادارات نیز یادآور شد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا تمام ادارات باید از 23 فروردین از ساعت 7 صبح تا 14 ظهر و تنها با دو سوم نیرو فعالیت داشته باشند.

بهرام نژاد در خصوص ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: این طرح و محدودیت های آن طبق تصمیم ستاد ملی کرونا تا 30 فروردین ادامه دارد و تردد خودروهای غیربومی همچنان ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا هنوز در کشور و استان ادامه دارد، گفت: متاسفانه برخی مردم با شنیدن اخبار کاهش فوتی‌های کرونا و میزان شیوع آن، نسبت به خطرات این بیماری بی تفاوت شده اند و پیشگیری که باید را ندارند و همین امر ما را نگران کرده است.

بهرام نژاد تصریح کرد: اگر مردم رعایت نکنند و نسبت به خطرات کرونا بی تفاوت شوند، در آینده نزدیک باید منتظر موج این بیماری باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۳۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان