//
کدخبر: ۲۵۳۲۶۰ //
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه:

حضور در عرصه های طبیعی جفا در حق مردم و تهدید سلامت دیگران است

جلسه ستاد مقابله وپیشگیری از ویروس کرونا امروز (۱۰ فروردین ۹۹ ) به ریاست مهندس کولانی مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه تشکیل شد.

حضور در عرصه های طبیعی جفا در حق مردم  و تهدید سلامت دیگران است
به گزارش فرتاک نیوز،

انشالله کولانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز دارای در ابتدای این جلسه اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن روز طبیعت هستیم که بدون شک افرادی بی توجه به سلامتی خود ، خانواده وجامعه اقدام به حضور در عرصه های طبیعی خواهند نمود و این اقدام در این روزها که بحران انتقال کرونا جامعه را در بر گرفته است از نظر ستاد مقابله وپیشگیری از کرونای استان جفا در حق مردم محسوب وبه نوعی تهدید سلامت دیگر هم استانیها است وجرم محسوب می شود.

وی افزود: وظیفه ذاتی ما است که در کنار دیگر حافظان حوزه سلامت از هر گونه اطراق ،تردد ، وتجمع در عرصه های طبیعی جلوگیری نمائیم. در وهله اول نسبت به بیان خطرات ناشی از تجمع  اقدام نموده ودر صورت بی توجهی با همکاری نیروی انتظامی وپلیس راهور با استناد به قوانین  جاریه اعمال قانون نمائیم .

 مدیر کل منابع طبیعی تصریح کرد:  همانند روزهای گذشته در روز 12فروردین موسوم به  روز جمهوری اسلامی  و 13فروردین روز طبیعت تمامی نیروهای حفاظتی در سطح استان آماده باش و در عرصه ها گشت حفاظتی خواهند داشت.

این مقام مسئول گفت: در ستاد اداره کل نیز 5 اکیپ گشت در مبادی خروجی شهرستانها وبالاخص عرصه های طبیعی حضور فعال دارند وبا نیروهای ستاد پیشگیری استان همکاری خواهند داشت.

 لازم بذکر است مهندس کولانی خود نیز در ایام بر،گشت های حفاظتی نظارت خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۲۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان