//
کدخبر: ۲۵۲۸۴۰ //
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با همکاری حوزه‌ی هنری برگزار می کند؛

کرمانشاهی ها در مسابقه‌ی #هوای_شهر_با_من شرکت می کنند

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان #هوای_شهر_با_من برای شهروندان و مخاطبین در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

کیوان شمشیربیگی گفت: در راستای پاسداشت زحمات جهادگران و حافظان خط مقدم نظافت و بهداشت شهر، مسابقه‌ای با عنوان #هوای_شهر_با_من برای شهروندان و مخاطبین در فضای مجازی برگزار می گردد.

وی افزود: این امر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و با همکاری حوزه‌ی هنری انجام می شود و در ‎این مسابقه که ویژه نوروز طراحی شده در ساعت ۲۱ یک کاریکاتور در صفحه اینستاگرام گهواره تمدن گذاشته می‌شود و افراد علاقه مند به نویسندگی ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برداشت خود را در قالب یک متن کوتاه از یک تا حداکثر هفتاد کلمه به صورت کامنت ثبت کنند.

شمشیربیگی خاطرنشان ساخت: روز بعد کامنت‌ها بررسی و نفرات اول تا سوم در صفحه‌ی گهواره تمدن اعلام می‌گردند. سرانجام در پایان نوروز 10 متن برگزیده هر روز به مسابقه گذاشته می‌شود و کاربران می‌توانند بهترین متن مرتبط با کاریکاتور را انتخاب و به نفر برتر این مسابقه مبلغ سیصد هزار تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

وی در خاتمه گفت: ضمنا به یکی از افرادی که کاریکاتور هر شب را در طول مدت مسابقه در صفحه عمومی خود با هشتگ #هوای_شهر_با_من گذاشته و صفحه گهواره تمدن را تگ کنند، بر اساس قرعه کشی مبلغ دویست هزار تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان