//
کدخبر: ۲۵۲۷۸۷ //
‍ ‍به همت سازمان تاکسیرانی اتفاق افتاد؛

تهیه و توزیع ماسک بین رانندگان تاکسی کرمانشاه

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از تهیه و توزیع بیش از 10 هزار عدد ماسک به صورت رایگان بین تاکسیرانان خبر داد.


تهیه و توزیع ماسک بین رانندگان تاکسی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سجاد سلیمانی با اشاره با اقدامات صورت‌گرفته در راستای مقابله با بیماری کرونا در ناوگان تاکسیرانی، اظهار داشت:  پیش از این ،ضد عفونی کردن  مستمرناوگان تاکسیرانی ،توزیع 4هزار بروشور اطلاع‌رسانی حاوی نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های مقابله با کرونا ویروس بین تاکسی‌داران شهر کرمانشاه به اجرا رسانده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با اشاره به تاکیدات شهردار محترم کرمانشاه مبنی بر اقدامات پیشگیرانه در حوزه حمل ونقل عمومی ، افزود:  این تعداد ماسک با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و سازمان تاکسیرانی  به صورت رایگان بین رانندگان تاکسی توزیع شد.

سلیمانی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی در ضدعفونی و پاکسازی ناوگان تاکسیرانی، خاطرنشان کرد: به دنبال مجموعه عملیات سازمان تاکسیرانی در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، استقرار چندین  اکیپ ضدعفونی به صورت سیار، ایجاد تونل گندزدایی و ضدعفونی ناوگان تاکسیرانی در میدان آزادی با هدف حفظ سلامتی تاکسیرانان و مسافران صورت است.

photo_2020-03-26_11-08-49

 به گفته این مقام مسئول سازمان تاکسیرانى شهر  کرمانشاه با توجه به حساسیت موضوع همواره، آموزش و پیشگیرى از شیوع بیمارى کرونا را محوریت اقدامات خود قرار داده و از طریق مختلف نظیر، تبلیغات محیطى ، شبکه هاى اجتماعى، انواع رسانه هاى مکتوب، مجازى، شنیدارى و دیدارى به امر اطلاع رسانى مباحث آموزشى طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت پرداخته است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان