//
کدخبر: ۲۵۲۷۲۴ //
‍ در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا:

۷ واحد اقامتی در کرمانشاه پلمب شد

فرتاک نیوز- کرمانشاه، مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از پلمب ۷ واحد اقامتی شهر کرمانشاه که بر خلاف دستورات ستاد مقابله با کرونای استان اقدام به پذیرش مسافر کرده بودند، خبر داد.

۷ واحد اقامتی در کرمانشاه پلمب شد

به گزارش فرتاک نیوز از کرمانشاه، امید قادری اظهار داشت: در راستای اجرایی نمودن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و کمیته اماکن گردشگری و فضاهای ورزشی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه با دستور دادستان استان گروهی متشکل از میراث فرهنگی، اماکن، نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری از خانه مسافرهای دارای مجوز و خانه مبله های فاقد مجوز سطح شهر کرمانشاه بازدید شد.

او افزود: در این بازدید ها ۷ واحد از اماکنی که اقدام به پذیرش مسافر نموده بودند پلمب شد.

قادری تصریح کرد: لازم به ذکر است که در این بازدید تذکرات لازم هم به ۱۰ مورد از خانه مسافرها جهت عدم پذیرش مسافرین داده شد.

567

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان برای همه تاسیسات گردشگری استان لازم الاجراست، تاکید کرد: مطابق دستور دادستان این بازدیدهای گروهی به طور مستمر در استان ادامه خواهد داشت.

این بازدید ها با یک تیم مشترک شامل معاونت گردشگری استان، یگان حفاظت میراث فرهنگی، مجری شرکت خانه مسافر استان، اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان، کلانتری آبادانی و مسکن و اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه انجام گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان