//
کدخبر: ۲۵۲۵۴۶ //
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری جشنواره مجازی در خانه بمانیم/تاکنون ۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه از برگزاری "جشنواره مجازی در خانه بمانیم" خبر داد و گفت : تاکنون ۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۳ اثر ارسالی مربوط به خارج از کشور است.

برگزاری جشنواره مجازی در خانه بمانیم/تاکنون ۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا درند رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه در گفتگو با فرتاک نیوز اظهار داشت: در راستای پویش همگانی در خانه بمانیم "جشنواره مجازی در خانه بمانیم "با رویکرد طنز به همت انجمن هنرهای نمایشی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی ،اجتماعی شهرداری کرمانشاه بر گزار می کند و تاکنون ۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۳ اثر از این آثار مربوط به خارج از کشور است.

درند بخش های این جشنواره را کودک، استندآپ کمدی، و عروسکی عنوان کرد و افزود: شرکت در این جشنواره برای تمام عموم آزاد است.

 وی تصریح کرد : موضوع آثار باید در راستای پویش در خانه بمانیم باشد و در اثر ارسالی به این موضوع اشاره گردد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه بیان داشت: آثار ارسالی باید به صورت فیلم  توسط تلفن همراه با زمان حداکثر ۵ دقیقه ضبط شده باشد و ارسال اثر به معنی رضایت از انتشار آن توسط دبیرخانه جشنواره می‌باشد.

photo_2020-03-24_13-34-35

محمدرضا درند خاطر نشان کرد: نام و نام خانوادگی و شماره تماس در آثار ارسالی باید مشخص گردد وبه آثار برتر پس از اعلام داوری جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

این مقام مسئول مهلت زمان، ارسال آثار را تا تاریخ ۱۰ فروردین ۹۹ اعلام کرد و گفت : متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۶۳۰۳  ارسال نمایند همچنین آثار ارسالی بعد از این تاریخ داوری نخواهد شد .

درند گفت: در صورت استقبال مردم زمان ارسال آثار به جشنواره تمدید می گردد در غیر اینصورت روز ۱۵ فروردین ۹۹  توسط سه داور کرمانشاهی آثار برتر معرفی خواهند شد.

وی در پایان افزود: در صورتی که پویش در خانه بمانیم ادامه پیدا کند سعی داریم برنامه های طنز کوتاهی را توسط هنرمندان از طریق فضای مجازی پخش کنیم و از طریق کمپین در خانه بمانیم به دبیری آقای کرمی چمه مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی انتشار دهیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان