//
کدخبر: ۲۵۲۰۸۹ //

توقف رشد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تهران

استاندار تهران گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و غربالگری صورت گرفته رشد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تهران متوقف شده است.

توقف رشد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

 انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا ارائه شد. با توجه به اقدامات پیشگیرانه و غربالگری صورت گرفته رشد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تهران متوقف شده است.

وی تصریح کرد: روز گذشته  نسبت به روز قبل تر رشد 4.9 درصدی را در ارتباط  با ابتلاء به بیماری کرونا داشته‌ایم و در ارتباط با بهبودیافتگان از میانگین کشور استان تهران بالاتر است. 3670 تخت در 29 بیمارستان دولتی تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح خدمات را به بیماران مبتلا ارائه می‌کنند ضمن اینکه 720  بیمار نیز در مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه حدود 79 درصد از جمعیت استان تهران غربالگری در زمینه بیماری کرونا شده‌اند، گفت: هم اکنون دو مشکل عمده داریم، خستگی نیروهای کادر درمانی و همچنین کمبود نقدینگی دانشگاه‌های علوم پزشکی است و امیدواریم از طریق مشوق‌های استخدامی بتوانیم نسبت به جذب نیرو در بیمارستان‌ها اقدام کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۰۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان