//
کدخبر: ۲۵۲۰۶۶ //
به مناسبت سال جدید؛

تجلیل از ۱۰ خبرنگار برتر حوزه ارتش و قرارگاه منطقه ای غرب

طی مراسمی امروز (۲ فروردین ۹۹) از ۱۰ خبرنگار برتر سال ۹۸ در حوزه ارتش و قرارگاه منطقه ای غرب تجلیل شد.

تجلیل از ۱۰ خبرنگار برتر حوزه ارتش و قرارگاه  منطقه ای غرب
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بیژن سلیمانی روحانی ارشد ارتش در قرارگاه منطقه ای غرب اظهار داشت: در بحران های مختلف همواره ارتش در کنار مردم بوده و از تمام توان خود در خدمت به مردم استفاده کرده است.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: در زلزله‌ کرمانشاه از دیدن مصیبت های وارد شده به مردم همه ارتشیان غمزده بودند شهر به چهار قسمت تقسیم شد و هر قسمت را به ۱۵۰۰  ارتشی تحویل دادند که جمعا حدود ۶۵۰۰  نیروی ارتشی در شهر حضور داشتند.

وی افزود: با وجود همه مشکلات و سختی هایی که  در شهرهای زلزله زده به وجود آمده بود ارتشیان با تمام تلاش سعی کردند امنیت و آرامش را به مردم برگردانند و از جان و ناموس، آبروی مردم دفاع کردند.

روحانی ارشد قرارگاه  منطقه ای غرب آجا تصریح کرد : امروزه اخبار به سرعت در فضاهای مجازی انعکاس میشود و این رسانه ها هستند که با انتشار دقیق آمار و  اطلاعات می توانند نقش مهمی را در صراحت اخبار منعکس شده داشته باشند.

وی بیان داشت : امروز رفتار ،کردار و عمل رسانه ها در جامعه تاثیر زیادی دارد و رسانه دیگر مختص به رادیو و تلویزیون نیست.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد : رسانه  در بحران های مختلف تلاش همه کسانی که به مردم خدمت کردند را واقع بینانه به عامه مردم منتقل کرد که قابل تقدیر است.

ایشان یادآور شد : نیروهای مسلح همواره در تمامی بحران ها در کنار مردم بوده ‌و خواهند بود، و شهدای بسیاری را هم تقدیم امام و انقلاب کردند که از آن جمله میتوان به شهید سپهبد سلیمانی و شهید ادبیان که سال گذشته بعد از ۳۷ سال پیکرش به میهن بازگشت نام برد.

وی گفت : هرچند ما شهید سلیمانی را از دست دادیم ولی هزاران نفر همچون شهید سلیمانی را داریم که حاضرند جان خود را در راه اعتلای میهن صادقانه و مخلصانه فدا کنند و امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش از جمله این افراد است که هیچگاه سعی نکرده خدمات خود را رسانه ای کند.

  شایان ذکر است در پایان این مراسم از ۱۰  خبرنگار برتر حوزه قرارگاه منطقه ای غرب ارتش در سال ۹۸ تقدیر شد.

photo_2020-03-21_12-04-06

photo_2020-03-21_12-05-27

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان